Publicerat Januari 16, 200818 yr För och nackdelar med båda efterfrågas!! Går i tankar på att kanske skaffa något av det.Jagar älg,rådjur och lite gris.
Publicerat Januari 17, 200818 yr Efter att ha suttit på grisvak utan snö med ett fineduplex icke belyst så säger jag trijicon, rent optiskt så är det hög klass på båda skulle jag välja själv så blev det båda ;D just fin hjälp va Trijicon 2,5-10x56 Conquest 6,5-20x50
Publicerat Januari 17, 200818 yr Efter att ha suttit på grisvak utan snö med ett fineduplex icke belyst så säger jag trijicon, rent optiskt så är det hög klass på båda skulle jag välja själv så blev det båda ;D just fin hjälp va Trijicon 2,5-10x56 Conquest 6,5-20x50 Jag har båda : Skymningsegenskaperna är riktigt skapliga på båda två, riktmedlet på Trijiconen är rent lysande för rörlig jakt också. Som en belyst 1a utan de störande horisontala stolparna. Har 2 varipoint från Zeiss också och fanken vet om jag inte håller accupoinen högre än rikmedel 0 i varipointen för snabba skott då pekandet känns mer rätt än än täckandet för mig. Target rattarna på 6,5-20an skulle jag dock klara mig utan. MVH