Publicerat Januari 21, 200818 yr var igår och skjöt in 45-70 på modiga 100m fick till det förutom en flyer som störde träffbild 50mm så nu är man redo, hoppas att jag träffar i alla fall för det finns ju andra som missar. nä jag har lovar telge att få se effekten av en tung blykula så jag ska försöka träffa lite i alla all ;D men spännande är det att komma och testa på telges mat och jakt, håller på att ladda upp en 50 partoner så man har (man vill ju inte bli utan ;D) jag åter kommer mvh ,samme
Publicerat Januari 21, 200818 yr var igår och skjöt in 45-70 på modiga 100m fick till det förutom en flyer som störde träffbild 50mmså nu är man redo, hoppas att jag träffar i alla fall för det finns ju andra som missar. nä jag har lovar telge att få se effekten av en tung blykula så jag ska försöka träffa lite i alla all ;D men spännande är det att komma och testa på telges mat och jakt, håller på att ladda upp en 50 partoner så man har (man vill ju inte bli utan ;D) jag åter kommer mvh ,samme Hörrududu !!! Här är det moderata håll..inte dryga 200.. ;D ;D ;D Skall bli kul att få ner dej hit som min jakt och matgäst :D Inte så många dagar kvar nu
Publicerat Januari 21, 200818 yr Trevligt grabbar....vad blir det för jakt? Jakt på kronhjort och vildsvin...... 8)
Publicerat Januari 22, 200818 yr Samme..så här ser Hjortarna ut hemma hos mej...... ;D Du kommer ihåg när vi gick på berget och vem jag talade med i telefonen..det var dom här killarna det handlade om ;D ;D
Publicerat Januari 22, 200818 yr Väldigt fin Hjort! Ja det är det..men kolla in örat på Hjorten... Den vart driven av en tysk terrier ;D ;D ;D
Publicerat Januari 22, 200818 yr Sa..n vad avis jag blir, vill också jaga hjort någon gång!! :'( Men han och tysken ska ha grattis för den fina hjorten!! ;D Mvh
Publicerat Januari 22, 200818 yr Författare jag förstod det med tjt i alla fall och härmed beställer jag 3st såna och så vill jag ha STORA grisar för resten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D mvh, från ödmjuke samme