Publicerat Januari 21, 200818 yr Hej på er. jag har nyligen blivit tipsad om att det är bra forum för oss jägare. så jag tänkte prova på detta. Jag har jagat i tretton år. det är som jag brukar säga det bästa man kan göra med kläderna på. Höjdpunkten på året är älgjakten. men det blir också en hel del småviltjakt. Mest hare och rådjur. har tyvärr ingen egen hund så jag brukar "frilansa" som passkytt åt mina jaktkamrater.
Publicerat Januari 22, 200818 yr AHHAAA!! Välkommen granne!! Listade ut det direkt när Erikrqt skrev "morbror" ;D ;D ;D Mvh Erskhans, du vet....
Publicerat Januari 22, 200818 yr ;D välkommen på dej!.. hoppasdu kommer att trivas hos oss!... Mvh Mamre!..
Publicerat Januari 22, 200818 yr Granne o Morbror.. Team Banjo på G? ;D ;D ;D Skämt osido, välkommen! Mvh!
Publicerat Januari 22, 200818 yr Granne o Morbror.. Team Banjo på G? Jorå, försöker få in lite fler medlemmar hit som kommer ifrån mitt jaktlag.
Publicerat Januari 28, 200818 yr Välkommen Granne, Morbror och Älgjägare..! Oh fy fan då e du en trevlig fan du med då?...... som Bäcka! o jag ;D