Publicerat Januari 22, 200818 yr Hej, Jag har en Browning Bar Stalker där gummeringen på kolven har börjat släppa. Jag har bytt kolv och framstock på garanti en gång men nu börjar släppa igen. Någon annan med samma vapen som har det problemet? //Martin
Publicerat Januari 27, 200818 yr Jag har samma problem men för mig vägrade både handlare och generalagent att byta ut den på garantin.. Ska pröva att slipa bort all gummering och lacka den med krymp lack.. Problemet då blir väl att hitta nån vettig matt klarlack att lägga utanpå.. Även kikat på bell &carlsson stockar, då dom verkar vara de enda som erbjuder eftermarknads stockar till baren... Men då verkar det svårare att beställa från staterna då det tydligen räknades som en vapen del och dom flesta verkar inte vela skicka till europa.
Publicerat Januari 29, 200818 yr Nu har jag börjat slipa ner gummeringen på min iaf.. Är ett riktigt terapi arbete.. Någon som har åsikter på vad man ska använda sig av för färg under den svarta krymplacken? Blir ev primergrått, men någon grön hade kanske funkat.. Bilder kanske kan läggas in längre fram om det finns intresse?
Publicerat Januari 31, 200818 yr Författare Slipar du med våt slippapper eller? Jag hade nog inte tänkt att lacka om den ev, ska man försöka med någon ny gummering för att göra greppet lite bättre. Berätta gärna hur det går för dig. //Martin