Publicerat Januari 27, 200818 yr Att få sova ut en söndagsmorgon är inte helt fel ibland... Tänkte ta ledigt från jageriet idag men det är ett fantasiskt väder ute..nästintill perfekt :D Ringde min far som numera inte orkar jaga på grund av dålig hälsa om han inte skulle kunna tänka sej idag.. Klockan är nu 20 i elva och min pappa är på väg hit,han behöver inte gå så långt då jag tänker sätta honom på ett smörpass ;D ;D Såklart skall vi jaga hare han o jag,undrar om han kommer skjuta om chansen ges ??? Tror att han mer uppskattar att höra hunden..vi får väl se om det smäller eller ej.. Hundjäveln har precis jagat katt igen här hemma,såg upptaget samtidigt som jag vrålade NEJ !!!!! Sket tiken i !!!! Hundfan var borta i en kvart..... > Sen.....vem har sagt att harjägarna är uppe med tuppen ?
Publicerat Januari 27, 200818 yr ;D man kan njuta av andra saker än jakt har jag hört!... ;D ;D ;D men de är dumt i chansa!.. .. hoppas de går bra för farsgubben i dag!.. å han får en trevligt jakt!.. Mvh
Publicerat Januari 27, 200818 yr Här är vädret kanon också. Och jag ska med familjen till.....Göteborg.... Men mina tankar är med Telge hela dagen... ;D