Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Actionkamera

Featured Replies

Publicerat

Ska man sätta den på bössan då eller???? kan nog bli ganska coolt om det var det som var tanken ......

Publicerat
  • Författare
Ska man sätta den på bössan då eller???? kan nog bli ganska coolt om det var det som var tanken ......

Tja.. jag har själv aldrig provat ngn sådan i praktiken, men med tanke på utformning, storlek och en hygglift robust konstruktion så borde den vara ganska lämpad för det. Även om upplösning etc, lämnar en del att önska.. :)

Publicerat

Man kanske skall införskaffa sig en sådan då...... hittade dock inte antalet Mpix på den

Publicerat

Kul leksak för under 1500 kr! 640x480 pixlar (0.3 Mpixlar, typ vga-kvalitét) står på sidan som länken leder till. Det finns även exempelfilm.

Publicerat
Kul leksak för under 1500 kr! 640x480 pixlar (0.3 Mpixlar, typ vga-kvalitét) står på sidan som länken leder till. Det finns även exempelfilm.

typ skitkass!???

Publicerat

Jag har den inte så jag vet inte. Läste bara om den på länken. Eftersom jag personligen inte är i behov av en sån kamera så kollade jag inte ens filmen. Det är ju bara att kolla länken igen och se vad du tycker själv. Är det du ser värt pengarna? Tror dom visar en i en lägre upplösning än max. Det kan ju vara värt att hålla i tanken.

Publicerat

0,3 Mpixlar är väll inget alls jag her typ 2Mpixlar på mobilen .... och det är kass kvalite .. tycker jag

Publicerat

Min första mobil med kamera (Nokia 3650) hade en vga-kamera och jag tyckte den tog ganska bra bilder ändå. Blir ju inte så bra om man ska förstora dom till A4 format, dock...

Publicerat

Man skall tänka på att det nästan är TV upplösning, så riktigt kass är det inte. Självklart duger det inte mycket till för fotografering men för att filma sånt som inte har varit möjligt tidigare utan riktigt dyr utrusning är det kanon.

Tänk tex att kunna filma från en radiostyrd helikopter.....

Finessen med denna kamera jämfört med tidigare är att den spelar in på SD kort, dom tidigare "hjälmkamerornna" hade sladd kopplad till en vanlig videokamera eller komplicerade småkameror med trådlös överföring på korta avstånd.

Har själv två som jag skall testa under jakt i Afrika och fram i höst.

Publicerat

Hoppas vi får ta del av resultatet när du är tillbaka!

Publicerat
Hoppas vi får ta del av resultatet när du är tillbaka!

Jo det skall vi se till att ni får  :)

Publicerat

tjena, har en vanlig gammal filmkamera, funderar på att filma med den när jag skjuter, men vart ska jag ha den ? fästa den på bössa ? nja vet inte,  sätta fast de på huvudet, ?????? mvh

Publicerat

Kan du inte sätta fast den på den lediga axeln? Bara en tanke... :)

• 2 months later...
Publicerat

säkert en jätte bra grejj för dom som jagar å vill ha lite på film åsådär å för dom som cyklar å sådär asså en bra grejj för alla sport å jakt nissar där ute :D funderar på å sätta en sån i baken på bilen där på hatt hyllan å ha när man kör de skulle vara skojjigt nåja funkar säkert jättebra åsådär men de där med upplösningen är väl inge problem