Publicerat Januari 31, 200818 yr http://www.jaktguiden.se/fallor/S19-stockfallan.pdf ?? Ska man mosa mården mellan två stockar eller har jag fått det helt om bakfoten? Måste ju finnas bättre alternativ ;D
Publicerat Januari 31, 200818 yr Helt riktigt,mården ska klämmas mellan stockarna.Riktiga trappers säger att det är en av dom bästa fällorna men jag har aldrig haft en.
Publicerat Januari 31, 200818 yr Maken har begagnat sig av stockfällor och de är mkt effektiva och bra. Smälter ju in otroligt mycket bättre än lådfällorna i naturen dessutom.
Publicerat Januari 31, 200818 yr Författare De va som F! Kunde inte i min vildaste fantasi tro att en sådan skulle vara godkänd! :o ;D Häftigt!
Publicerat Januari 31, 200818 yr Nu är det dock mest lådfällor även här, då dessa innebär mindre bök och de är ju betydligt lättare att förflytta vid behov
Publicerat Januari 31, 200818 yr Den är riktigt effektiv.... använd en nötskrika som bete.... för om du använder något annat kommer du bara att få nötskrikor i fällan...värdelöst mvh
Publicerat Januari 31, 200818 yr turbo menar du stockfällan? Ja stockfällan........ det var den jag såg på ritningen.... missade jag något?
Publicerat Januari 31, 200818 yr Författare jaja. nej jag tänkte bara om du svarade på någon annans inlägg eller så Dåså..