Publicerat Februari 3, 200818 yr Hej! Jag skulle vilja veta vad det är för modell på denna bössa. Jag vet att det är en Valmet kal 16/70 http://www.pixbox.se/alb_show_id701699_page0.html
Publicerat Februari 5, 200818 yr ingen 212.. En sån har jag nämligen. Har sett ett liknande vapen en gång som jag var nära att få av en jag jobbade hos. Till saken: Jag minns inte vad fasen modellen heter. Men det var just dendär med dubbla avtryckare och ventilerade pipor. förbannat fint vapen!
Publicerat Februari 5, 200818 yr Författare jo jag vet ett fint vapen men stocken är sprucken så har funderat på att göra ny
Publicerat Februari 8, 200818 yr Jag är skyldig han som äger vapnet i fråga ganska mycket pengar. skulle jag inte vara det skulle jag våga ringa och fråga. ;D;D;D
Publicerat Mars 10, 200917 yr Författare Har forskat litet och kommit fram till att det är en valmet leijona (lion) model B i kaliber 16/70 mvh/ en nöjd prox