Publicerat Februari 4, 200818 yr Hej jag heter Peter Björn tänkte skriva lite om mig och mina intressen. Jag fyller 23 år under år 2008 och bor 5 mil norr om umeå. Jagar i tre olika jaktlag. Jag har en Jämthundstik som jag anväder mest till älgjakt men har även skjutit grävling för henne. Har en tax som används till rådjursjakt,eftersök och grytjakt har även haft en del rävdrev med honom.Har också Texas som är en finstövare, håller på att jaga in honom på räv. Han gör stora framsteg just nu roligt som fan Några bilder på hundarna.
Publicerat Februari 4, 200818 yr Välkommen hit och kul att du även använder taxen i gryt! //Roggman66
Publicerat Februari 4, 200818 yr Författare Välkommen peter!Är det en skabbräv på bilden längst ner? Stövaren har slitit och rivit iden
Publicerat Februari 4, 200818 yr tjena din gamle grek kul att du hitta hit oxå,snart äre bara pear larsån from obyn som fatts från klassen ska bli kul å läsa om tex-mex
Publicerat Februari 4, 200818 yr Bjöööööööööööörn! Tjena Pete, kul att du hittat hit, man får ju bara höra om dina jakter i terdje fjärde led annars och då vet man ju aldrig hur det slutar ;D Vilkommet!
Publicerat Februari 4, 200818 yr Så där ja, fin pressentation,,me bilder å allt! ;D Välkömmen pöjk! Dax för ett race med rävarna i helgen? Du, lembit, Mr bob, jag och nån jag har glömt,,vad kan gå fel? : 8)
Publicerat Februari 5, 200818 yr Välkommen! Fin jämte! Kul att hon går på grävling, våran gammeltik tycker det är jättekul med grävling, dock ingen skjuten för henne. Ungjämten är ännu oprövad på grävling , men bara dom vaknar så... ;D Fina bilder! Mvh Janne
Publicerat Februari 5, 200818 yr hej å välkommen Peter! Roligt att du satt dig ned framför datorn. Kan du inte berätta om rävjakterna på bilderna?