Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vollyboll?

Featured Replies

Publicerat

Sitter här just nu och väntar på mina vänner som ska hämta mig för att åka upp till Gve och spela lite volley.. Tänkte att jag ju kan passa på och fråga om det finns fler än jag som utövar denna underbart roliga sport???

Firar förresten i år 20-årsjubileum när det gäller volleyboll!! :D

Publicerat

Nej det gör jag inte.

Men tjejer och vollyboll är en fin kombination , speciellt på strand.  ;)

Publicerat

Utövar inte volleyboll längre, men spelat upp till div 2 nivå i ungdomens glada dagar, passare var man.

Kul att lira ibland på stranden numera.

Lirar veteranhockey nu, står i målet.

Publicerat

Spelat volleboll i yngre dagar en del och det var kul. Silver efter Finland i Nordiska mästerskapen inom KFUM när jag var med där en gång i tiden. 17 år var jag visst. :D

Publicerat

Har på äldre dar precis börjat med beachvolley i nya Södertäljehallen - skitkul!

Kolla in http://www.beachvolley.se/

Rekommenderas!!

Publicerat

Spelade volleyboll när jag var yngre och det var verkligen skitkul!!! När man spelade i skolan så gick det dock sämre, vart så exalterad av spelet så jag klängde och hängde i nätet  :-[

Var van vid en sporthall här i byn, nätet höll rätt hög höjd för lilla jag då typ 12 år eller något. När vi sen spelade i en annan sporthall så vart man glad som en speleman, man nådde plötsligt upp till nätet och kunde smacha!

Nu är jag betydligt mer intresserad av handboll, det ser så j-la roligt ut!!! Synd att det intresset vaknat nu först, känns rätt kört..

Mvh!

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare
Utövar inte volleyboll längre, men spelat upp till div 2 nivå i ungdomens glada dagar, passare var man.

Kul att lira ibland på stranden numera.

Lirar veteranhockey nu, står i målet.

Passare är nog min favvoplats tror jag.. När vi spelade i div 2 spelade jag oxå mest som passare.. :D

Publicerat
  • Författare
Spelade volleyboll när jag var yngre och det var verkligen skitkul!!! När man spelade i skolan så gick det dock sämre, vart så exalterad av spelet så jag klängde och hängde i nätet  :-[

Var van vid en sporthall här i byn, nätet höll rätt hög höjd för lilla jag då typ 12 år eller något. När vi sen spelade i en annan sporthall så vart man glad som en speleman, man nådde plötsligt upp till nätet och kunde smacha!

Nu är jag betydligt mer intresserad av handboll, det ser så j-la roligt ut!!! Synd att det intresset vaknat nu först, känns rätt kört..

Mvh!

Hehe, det där med näthöjden känns igen.. Vi spelar alltid på mix- eller herrhöjd och så när man kommer på nån cup eller nåt och ska spela en dammatch känns det helt underbart att man faktiskt når långt över nätet och inte bara är och petar precis i nätkanten (jag är såååå himla kort)...

Usch, handboll!!! Jag gillar nästan alla bollsporter, men just handboll är hur trist som helst!!! :D