Publicerat Februari 4, 200818 yr Hej, Ni som rest utomlands och jagat med Blaser R93 - vad för slags koffert har ni använt? Jag funderar på en kompaktmodell där vapnet förvaras delat, då det klart tar bort synintrycket av att kofferten skulle innehålla ett gevär samt borde minska risken för skador, men Blaserloggan på en originalkoffert kanske skvallrar om innehållet?
Publicerat Februari 5, 200818 yr men Blaserloggan på en originalkoffert kanske skvallrar om innehållet? Har inte rest någonstans med min blaser, men jag funderar på en koffert ändå. Tror faktiskt inte att gemene man vet att Blaser är ett vapenmärke. Skillnad om det stått winchester eller liknande. Har du någon prisuppgift på en sådan där koffert? Man fick ju inte med någon då man köpte en snik-professional... : /Mvh Jonas
Publicerat Februari 5, 200818 yr Författare Har inte rest någonstans med min blaser, men jag funderar på en koffert ändå.Tror faktiskt inte att gemene man vet att Blaser är ett vapenmärke. Skillnad om det stått winchester eller liknande. Har du någon prisuppgift på en sådan där koffert? Man fick ju inte med någon då man köpte en snik-professional... : Kollade på koffertar på Torsbo senast och tror de kostar 2500. Nä, jag fick inte heller nån koffert till min Professional Halar man upp en grön plaststock ur den fina Blaserkofferten så sätter väl grefve Brååkenhielm kaffet i vrångstrupen ;D
Publicerat Februari 5, 200818 yr Hej Kolla www.tuffpak.com, passar alla typer av vapen och tillverkas för att kunna användas vid flygresor. Mvh
Publicerat Februari 6, 200818 yr Rikard Jag har en Mauser koffert som jag tror är snarlik med en Blaser koffert och den fungerar utmärkt, har vart i Afrika och Skottland med den. Tuffpaken är också suverän och jag använder den när jag reser med mer än ett vapen eller med pilbåge. Vill du beställa en sån kan du göra det via mig.
Publicerat Februari 25, 200818 yr Har brugt min Blaser kuffert på rejser og den har klaret det godt,selvom den har fået nogle knubs kan man se på den. Den første tur til England kunne tydeligt ses på den og den så ikke godt ud,men intet i den havde taget skade. Og så fylder den ikke noget og man får ikke blikke i lufthavnen som man kan få med den lange våben kuffert. Den er dyr,men alle pengene værd Olsen
Publicerat Februari 25, 200818 yr Författare Den er dyr,men alle pengene værd That settles it - thanks