Publicerat Februari 8, 200818 yr Såg i hundtråden att Flex har en hund som är 25 % Podengo, vad är det för ras? Bilder?
Publicerat Februari 8, 200818 yr www.podengoklubben.se Det finns tre storlekar av Podengo portugues: Grande, Medio och Pequeno. Inom varje storlek kan pälsen vara korthårig eller strävhårig. Används i dagsläget mer som sällskapshund, som jakthund. I alla fall utanför hemlandet..
Publicerat Februari 8, 200818 yr Författare Spännande blandning av hundraser, Rottweiler och Podengo. 8) 8) 8)
Publicerat Februari 8, 200818 yr He he ja han har en fruktansvärd nos den här grabben ;D sen kommer han o bli en kanon ställare av grävling ;D sen är han ruggigt medveten om vad som är runt om kring han ;D Mvh.
Publicerat Februari 8, 200818 yr Här är Krut 7 mån o 37kg ;D Här ett till med flex i bak grunden ;D Mvh.
Publicerat Februari 8, 200818 yr He he tackar lsjonsson jo han växer o frodas ;DMvh. Varsgod kompis! ;D Jag ser det! Inte undernärd precis.
Publicerat Februari 9, 200818 yr Varsgod kompis! ;D Jag ser det! Inte undernärd precis. ;D nej men nu hoppas jag att han stannar i vikt så han behåller slangk heten o smidigheten ;D Mvg.
Publicerat Februari 9, 200818 yr ;D nej men nu hoppas jag att han stannar i vikt så han behåller slangk heten o smidigheten ;DMvg. Sådan husse sådan hund :-*.
Publicerat Februari 9, 200818 yr ;D nej men nu hoppas jag att han stannar i vikt så han behåller slangk heten o smidigheten ;DMvg. Ja givetvis! Det är ju en stilig herre nu och han blir ju stiligare med lite mer muskler. ;D
Publicerat Februari 9, 200818 yr Ja givetvis! Det är ju en stilig herre nu och han blir ju stiligare med lite mer muskler. ;D Japp då blir han lika stilig som husse som har fixat sig ett eget gym så han kan bättra på kroppen lite ;D Mvh.
Publicerat Februari 9, 200818 yr Vad är podengo för ras, mycket har jag läst men Podengo har passerat mig förbi.
Publicerat Februari 10, 200818 yr Japp då blir han lika stilig som husse som har fixat sig ett eget gym så han kan bättra på kroppen lite ;DMvh. Jepp, det var det jag tänkte! Sådan hund sådan husse! ;D
Publicerat Februari 10, 200818 yr Jepp, det var det jag tänkte! Sådan hund sådan husse! ;D ;D Jepps ;D Mvh.