Publicerat Februari 10, 200818 yr http://www.tradera.com/EAR_Oronproppar_3_p...uktion-57120992 ;D ;D ;D
Publicerat Februari 10, 200818 yr Författare Du får låna om du vill! Kan ju inte låta en vapenbroder få dålig hörsel ;D
Publicerat Februari 10, 200818 yr Tackar!! men räntefritt då i såfall, annars förköper jag mig, och får gå ifrån hus och hem....voj voj...
Publicerat Februari 10, 200818 yr Skulle ha tackat ja direkt om inte auktionen hade gått ut redan!! :- Men erbjudandet står väl kvar, om ett liknande drömläge skulle dyka upp igen va?? Tänk va härligt......NYA , gula, riktiga hörselproppar!! Då slipper jag ju ha tomma 45-70Gov hylsor instoppade i hörselorganen när jag skjuter, dom skaver ju så förbenat... :-[
Publicerat Februari 10, 200818 yr Och jag som trodde att jag var fattig... ;D Den stackars saten måste varit i behov av pengar....
Publicerat Februari 11, 200818 yr Författare Dyker ett sånt klipp upp igen så ställer jag upp på samtliga medlemmar!