Publicerat Februari 10, 200818 yr Hej! Finns det gryt hundar så har jag gryt. ;D Kan inte säga om det eller vad som e hemma men gryt finns det. Så om intresse finnes så skriv ett PM. Bor mitt emellan gävle & norrtälje. Christer
Publicerat Februari 10, 200818 yr Hmm intressant är det helt klart, men det är svår eller en chanstagning att bara prova på olika gryt. Har du drivande hundar till hands? Jag har en hund, men mer av sprängare än förliggare. Vidare är jag inte som FC mycket för att gräva så jag har heller aldrig uppmuntrat via grävning. Men ligger räv inne brukar den komma ut............. Det är inte allt för många helger kvar heller och nu på slutet börjar det bli ont om tid! MVH Roggman66
Publicerat Februari 10, 200818 yr rogga,det gäller å följa kundernas krav på ökad kunskap för oss stollar jag har aldrig heller varit en grävare men vafan jag måste få min dos å sprida bly ovan eller under jord
Publicerat Februari 10, 200818 yr Författare Hmm... Värre med drivande hund/ar :-[ Ska kolla upp det. Det är bara hoppas på lite ny snö nu då Tar en sväng me 4-hjulingen i morrn och rekar lite. Bor du långt bort? Christer
Publicerat Februari 13, 200818 yr Hej hej ....... Jag kommer gärna och gräver.... Rut (min tysktik) är fortfarande lite ung för att husse vill släppa ner henne...... men som sagt jag gräver gärna .... skjuter oxå gärna ;D det tycker jag e kul .... de e kul när det smäller Mvh
Publicerat April 3, 200818 yr Hej!Finns det gryt hundar så har jag gryt. ;D Kan inte säga om det eller vad som e hemma men gryt finns det. Så om intresse finnes så skriv ett PM. Bor mitt emellan gävle & norrtälje. Christer tja har hundar både till grävling och räv, men nu är jaktsäsongen slut på den fronten, men till nästa höst kommer jag gärna, mvh lars wäppling
Publicerat Mars 31, 200917 yr rogga,det gäller å följa kundernas krav på ökad kunskap för oss stollar jag har aldrig heller varit en grävare men vafan jag måste få min dos å sprida bly ovan eller under jord Nej du e nog faktiskt inte nån grävare Snygg-Erik men du e ju duktig o stå brevid o se på iallafall
Publicerat April 1, 200917 yr Jag har flyttat nu, så nu finns jag tillhands i norra Uppland! //Roggman66