Publicerat Juli 25, 200521 yr Nu är han framme å visar sig, storbocken... Har på tre dar sett honom 5 ggr, vart tror ni han är om sisådär tre veckor???
Publicerat Juli 26, 200521 yr Skulle nog tro att han befinner sig på ungefär samma ställe...precis som ifjol....å förmodligen även nästa år...för det är nog en tämligen svårskjuten bock...även om det är en stor bock....eller hur? ;D ;D ;D
Publicerat Augusti 13, 200521 yr jag har två veckors semester från nu på måndag som just är ämnade för pyrsch...det är makalöst kul tycker jag...
Publicerat Augusti 13, 200521 yr jo tack tis-söndag blir det jakt morgon som kväll tills man skjutit 2 bockar minst..
Publicerat Augusti 15, 200521 yr En sak kan jag med säkerhet säga, jag kommer inte skjuta nån bock... Möjligtvis att det kan bli någon för hund senare i höst men inte går jag ut och smyger eller passar, ser intet nöje i det...
Publicerat Augusti 15, 200521 yr Så olika är vi.....själv kan jag inte tänka mig att stå still och lyssna på en villt skällande hund i timmar....ser inte nöjet i det. /Micke
Publicerat Augusti 15, 200521 yr Författare Snart får du ta den, har du sett den något mer?man kan ju alltid hoppas, Har inte sett den nåt mer men har hittat "revirkärnan"... Imorgon vet vi mer... :