Publicerat Februari 19, 200818 yr Precis registrerat mig hittade länken på robsoft och tog en titt och har nu ett nytt fint bokmärke så... Hejsan allesammans mitt nick är då #30-06# bakom det döljer sig en 41 årig snickare (byggnads snickare) egen företagare från UpplandsVäsby (Stockholm) med ett stort jakt intresse som växer tog jägar examen hösten 2006 alldeles för sent då jag nu inser att de kommit att bli mitt största intresse men bättre sent än aldrig utöver jakten har jag sportfiske som stort intresse och naturen i stort är med i ett jaktlag i småland där vi jagar på ca: 1980 hektar hoppas även kunna hitta nått i närheten av stockholm så småningom har nu även börjat fundera på handladda då jag tror de kan bli roligt som hobby i hobbyn och nått att pyssla med under vår / sommar de var väll lite om mig allafall ska bli kul att kolla igenom forumet och bli en del av det
Publicerat Februari 19, 200818 yr Välkommen. Då kommer vi att synas på Rosersberg. ;D ;D ;D Handladdar ej själv men hoppas på att kunna göra detta tillsammans med Dard vid tillfälle.
Publicerat Februari 19, 200818 yr Grattis! Du har hittat ett trevligt forum! Hänger du här ett tag, kommer du snart att hitta flera trevliga kollegor över landet. Kul att du funderar på handladdning, något jag själv precis kommit igång med och känner att det kan bli ett intresse så stort att tiden mellan jaktsäsongerna i år, kommer att kännas väldigt kort..! ;D Det är riktigt roligt, och mitt tidigare skäl till att inte ladda själv - att det skulle kännas riskfyllt - är som bortblåst när man satt sig in i det lite mer. Är man noggrann och seriös, och håller sig till kända data, så är det inte farligare än skyttet i övrigt. Hoppas du hittar några trådar här som intresserar dig!
Publicerat Februari 20, 200818 yr Författare tack alla känner mig riktigt välkommen ett mycke trevligt ställe som ja kommer besöka ofta