Publicerat Februari 21, 200818 yr Någon som vet om Remingtons M721 låda är kompatibel med deras 700 låda i avseende att passa i aftermarket 700-kolvar? /Micke
Publicerat Februari 21, 200818 yr Gokväll! Jag tänker denna gång överraska omgivningen genom att lämna ett svar utan avvikilser från ämnet eller utsvävningar i övrigt 8) En rem 721 passar utmärkt i en utbyteskolv märkt rem 700 LA BDL! Micke, om du mot förmodan vill ha lite utsvävningar kring ämnet får du höra av dig :-* Vänligen, Henrik
Publicerat Februari 22, 200818 yr Författare Tack Henrik. Hör av mig om ytterligare funderingar uppstår....vilket inte alls är osannolikt ;D /Micke
Publicerat Februari 22, 200818 yr Man blir ju nyfiken på vad du skall med en lång remington till ??? I princip är det enda som skiljer en 721 från en rem 700 LA är eventuellt utformning på varbygel och underbeslag men en "vanlig" BDL kolv skall passa. Henrik
Publicerat Februari 22, 200818 yr Kan drista mej till en liten gissning i ämnet ;D Bengkonservativa Mr Mauser har under säsongen som varit upplevt sällskapsjakt och hundjakt och insett att hans dammiga fördomar kring detta varit helt felaktiga och står nu i begrepp att införskaffa en drevjaktsbössa för kommande säsong ;D ;D ;D Detta är vad jag tror 8) Mvh!
Publicerat Februari 22, 200818 yr Författare Man blir ju nyfiken på vad du skall med en lång remington till ???Henrik Dags för mig att påböja min trippel ;D men i mitt fall en RemingtonTrippel! Dock tänker jag vara lite hemlighetsfull en stund till /Micke
Publicerat Februari 22, 200818 yr Författare Kan drista mej till en liten gissning i ämnet ;DBengkonservativa Mr Mauser har under säsongen som varit upplevt sällskapsjakt och hundjakt och insett att hans dammiga fördomar kring detta varit helt felaktiga och står nu i begrepp att införskaffa en drevjaktsbössa för kommande säsong ;D ;D ;D Detta är vad jag tror 8) Mvh! Du känner mig bättre än vad min fru gör ;D Dessutom har du garanterat större förståelse för vad som är viktigt i livet :-* Svar till:Kanske en vår tillsammans? ;D /Micke
Publicerat Februari 28, 200818 yr Du känner mig bättre än vad min fru gör ;D Dessutom har du garanterat större förståelse för vad som är viktigt i livet :-*Svar till:Kanske en vår tillsammans? ;D *ASG* Helt givet! Jag har bruna skinnbrallor och en svart halvautomat :-* Mvh!
Publicerat Mars 2, 200818 yr Jag vet jag vet jag vet ;D ;D ;D "detaljer" till den ligger här framför mig på bordet ;D ;D ;D.....skickas imorrn eller i kväll ;D men jag viker hädan och låter Micke berätta själv ;D.....men det är nått coolt iaf 8) ;D