Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Min samling av Sako prylar är äntligen på nätet!!

Featured Replies

Publicerat
B)
Publicerat

Fränt Jim, inte bara 1 timme bakom den sidan :o

Tyvärr har jag väl inte så mycket att bidra med men det var imponerande och se vart ett riktigt intresse kan ta'en. :)

MVH

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat
Tackar MKJ!!

Faktum är att det inte har tagit så lång tid egentligen! Kör man mac och iWeb så går det ganska fort! Fast det behöver jag ju inte säga högt!! ;)

Och riktigt intresserad är jag!! Så det blir nog bara Sako i garderoben vad det lider!

MVH

Jim

Ja att enpetaren skulle stanna i garderoben speciellt länge har jag aldrig trott ;)

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat

Vet inte om det är ngt knas med min dator men jag får bara upp startsidan med en bild och lite text. När jag klickar på Sako så blir det ny sida men ingen text eller något utan sidan är helsvart..

Är den under uppbyggnad eller? Tänkte skicka länk till en bekant med hyfsad anknytning till just Sako  ;D

Mvh!

Publicerat

hos mig funka det får upp en sida med olika kategorier sen var det bara klicka på vad man ville kolla på...

Publicerat

Testade igen och då funkade det omän hackigt och lite segt.. Har hyfsad uppkoppling här så det måste vara just detta att det är producerat i MAC  ;D

Mvh!

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat

Snyggt jobbat Jimbo!

Att du har en sjuk samlarådra går ju helt i linje men snedsegleriet och Mac knapprandet så det kommer ju inte som någon överraskning men det var på tiden att "du kom ut" :-* Det är ändå imponerande att du lyckas samla på dig en sådan massa prylar, nu blir du guru på "Sako Collectors Club".

Efter provskjutningen på måndag kanske det är lika bra att jag gör pinan kort och att du lämnar din kipplauf här ??? Bara så att du vet så skall jag vårda den ömt och ta med den på diverse skogsmulleövningar.

Glömde säga att jag pratade med Janne häromdagen och hans Safari i 300 win mag återfinns numera tydligen i Austin, Texas ::)

Din alltid lika ödmjuke vän,

Skogsmulle

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat

Väldigt fin sida jag gillar själv Sakos bössor tyvärr äger jag bara en Sako nu och det är den klart fulaste genom tiderna en quad :-[

Ful och plastig enligt mig men lika väl skjutande och bra i övrigt så den fyller sin funktion som slit och släng bössa under trädskällarjakten ;D

Publicerat

Hej

Jag instämmer med Lars om din sida, det finns mycket sevärt där tycker jag. Jag gillar oxå sakos vapen har haft en 222:a tills för några dagar sedan då den fick ge plats för en rostfri sako 75:a i cal. 6ppc.

Mvh Jocke

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat

Snygg sida! Mycket kul att botanisera runt på!

Gratulerar till ett bra jobb!

// gAsToN