Publicerat Juli 27, 200521 yr Vi håller på att starta en ny klubb för oss som har 8mm remington magnum så finns det nån som skjuter den kalibern och är intresserad kontakta mig/.. Mvh Instinct
Publicerat Juli 28, 200521 yr Jag som bara har en 8x57 JS får och vill inte vara med .....vad tror ni om att prova hårdare kulor i min (lobbare) vecklar dom ut sig även i moderatare farter eller ? OFF TOPIC
Publicerat Juli 28, 200521 yr Jag som bara har en 8x57 JS får och vill inte vara med .....vad tror ni om att prova hårdare kulor i min (lobbare) vecklar dom ut sig även i moderatare farter eller ?OFF TOPIC Kan Du utveckla det där med "får och vill inte vara med...." Har Du en 8 mm rem. mag. (8*72 mm BR) så är Du välkommen? :
Publicerat Juli 28, 200521 yr Jag har en "skönhet" Husqvarnana 8x57 146:a (tror jag) Umesäkring, plastad,påbyggd kolv med en zeiss jena 1.5-6x39 på skena med 30mm tub och det konceptet sviker aldrig......ALDRIIIGGG. HON ÄR FUL...... MEN HON SVIKER ALDRIG....... Därför blir hon tillsvidare mitt enda klass ett vapen....bäver ....rådjur....fågel...hon hittar allt....så är det bara..............
Publicerat Juli 29, 200521 yr Jag har en "skönhet" Husqvarnana 8x57 146:a (tror jag) Umesäkring, plastad,påbyggd kolv med en zeiss jena 1.5-6x39 på skena med 30mm tub och det konceptet sviker aldrig......ALDRIIIGGG.HON ÄR FUL...... MEN HON SVIKER ALDRIG....... Därför blir hon tillsvidare mitt enda klass ett vapen....bäver ....rådjur....fågel...hon hittar allt....så är det bara.............. Jag har också haft en sån´där knallpåk och hon svek inte mig heller.
Publicerat Juli 29, 200521 yr Det låtersom att det är tid att starta en klubb för 8X57js . Jag har själv en hva 640 från 1949 i 8x57js med bytat trycke med sidosäkring och på toppen ett leupold 3-9x50 som jag är helsåld på.
Publicerat Juli 29, 200520 yr Vi håller på att starta en ny klubb för oss som har 8mm remington magnum så finns det nån som skjuter den kalibern och är intresserad kontakta mig/.. Mvh Instinct Nu är klubben bildad. Jippi! :D
Publicerat Juli 29, 200520 yr lsjonsson, ett litet tips bara... I din signatur hittar jag att du är medlem i jaksidans 8mm remington magnumklubb... Hur jag än letar hittar jag inte den där jäkla jaksidan... Är det till Nepal du åker för att jaga???? ;D Mvh Pär
Publicerat Juli 29, 200520 yr lsjonsson, ett litet tips bara... I din signatur hittar jag att du är medlem i jaksidans 8mm remington magnumklubb...Hur jag än letar hittar jag inte den där jäkla jaksidan... Är det till Nepal du åker för att jaga???? ;D Mvh Pär Tack! Tillrättat. Menar Du att jag ska rida på jak i Nepal?
Publicerat Juli 29, 200520 yr Lessen, men jag var bara tvungen!!!! ;D Låter väl som en bra idé med en liten ridtur kanske... Mvh Pär
Publicerat Juli 29, 200520 yr Lessen, men jag var bara tvungen!!!! ;DLåter väl som en bra idé med en liten ridtur kanske... Mvh Pär Jo då, men jag föredrar att det är någon som sitter gränsle på mig när jag ligger på rygg.