Publicerat Februari 23, 200818 yr Tänkte prova Normas Nosler partition 180 grains. Vad tror ni om det?
Publicerat Februari 23, 200818 yr Har skjutit gris med vulkan, oryx, alaska, mega (och förmodligen nån mer) i 180g i 308W, dom lägger sig nog av en Nosler också ;D Noslers kulor har ju generellt sett ett riktigt gott rykte, ett tips är Remingtons laddning som kostar hälften med samma kula då dom har bättre upphandling med Nosler (större volymer). Norma kommer enligt uppgift att upphöra med Nosler kulan pga att den blivit för dyr. MVH
Publicerat Februari 23, 200818 yr Var bor du? Jag har två askar fabriksammo att avyttra (308 Win, Partition 180).
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.