Publicerat Januari 17, 200521 yr Vi köpte ett skynke från jaeger og hund, http://www.jegeroghund.no/ Har suverän passform och skyddar nästan hela buken. Är väl igentligen inte tillåtet till jaktprov men jag vet flera som har använt det där med utan problem. Håller ungefär 2-3 säsonger hård jakt sen börjar resoren (stavas det så?) ta slut. Det oranga tyget är mycket hållbart, typ galon. Är väl kanske inte det bästa om hunden är blöt men jag har inte märkt några bekymmer av det. Om man beställer på nätet så kommer det i ett kuvär med ett inbetalningskort.
Publicerat Januari 17, 200521 yr Jag kör men skynken från Björkis På försäsongen när det är varmt har jag endast ett brett orange halsband som frun syr. Det skynket du menar ser jäkligt fin ut, kanske något att testa till hösten Niro har Björkis skynket och Erax halsbandet.
Publicerat Januari 17, 200521 yr Antingen finns bilden på Sita med täcket nedan, annars har jag misslyckats med infogningen och då finns den i galleriet.
Publicerat Januari 18, 200521 yr Kolla in HABIT från Hans Brommé i Tärnby. Han har kanonfina hundprodukter, bl a toppenfina västar, dragselar, koppel mm.