Publicerat Februari 27, 200818 yr Hej på er Patrik i Örnsköldsvik. Dom säger att jag är 34 men det kan omöjligt stämma... Hittade hit mha isjonsson här på forumet via robsoft. Intressena är som ni förstår knyppling och att sitta i vävstugan med byns tanter ;D Har för tillfället en 3-årig jämte vid namn Ursus, en 5-årig pointer som heter Diablo samt sist och minst (i mitt knä) en 9-veckors basset fauve de bretagne som jag hoppas kommer att lystra till namnet Titus. Eftersom jag jobbar skift på etanolfabriken i stan och är ledig 2-3 veckor i stöten har jag mycket tid till hundarna och jakten. Övrig tid ägnas åt familjen som består av en jagande sambo och ett litet 2-årigt busfrö. Metallstavarna jag stödjer mig på ute i skogen är en Sako Hunter 30-06, Sako Vixen .222, Husqvarna 9,3*62 och en Merkel 8 kal 12. För övrigt längtar jag till hösten ;)8)
Publicerat Februari 27, 200818 yr Kul att du hittat hit Du har ju träffat min fauve, när ni var här på besök och jag kan ju avslöja att jämttiken fick 8 valpar 6 hanar och 2 tikar så dräktig var hon
Publicerat Februari 27, 200818 yr Hej och Välkommen hit!Trevligt med ännu en Ö-viksbo! /Henke Kan ju bli intressant när slutspelet närmar sig i hockeyn. ;D
Publicerat Februari 27, 200818 yr Kan ju bli intressant när slutspelet närmar sig i hockeyn. ;D Då är det ju tur att man är nästintill totalt ointresserad av sport... Fast ifjol följde jag dock några matcher...å då gick de ju bra
Publicerat Februari 27, 200818 yr Då är det ju tur att man är nästintill totalt ointresserad av sport...Fast ifjol följde jag dock några matcher...å då gick de ju bra Haha! ;D
Publicerat Februari 28, 200818 yr Kul att du hittat hit Du har ju träffat min fauve, när ni var här på besök och jag kan ju avslöja att jämttiken fick 8 valpar 6 hanar och 2 tikar så dräktig var hon Jorå jag har lyckats förirra mig till det här forumet också. Grattis till valparna. Jag har tjuvkikat på hemsidan. Hur går det med fauven. Har han gjort nåt drev ännu.
Publicerat Februari 28, 200818 yr Hej och Välkommen hit!Trevligt med ännu en Ö-viksbo! /Henke Ser att vi är grannar. Du har ett PM
Publicerat Februari 28, 200818 yr Jorå jag har lyckats förirra mig till det här forumet också. Grattis till valparna. Jag har tjuvkikat på hemsidan. Hur går det med fauven. Har han gjort nåt drev ännu. Njä.. Vi har ju ljumskhög snö uppe på skogen, så det är besvärligt för hundarna att prestera annat än grodhopp för att ta sig själva framåt = inte optimalt för kortbenta fauvar ;D
Publicerat Februari 28, 200818 yr Ser att vi är grannar. Du har ett PM Vart har det PM:et tagit vägen?? Hittar inget under mina meddelanden än en massa gamla. Edit: Sorry, såg nu att du skrivit ett inlägg under min presentation. Finns för övrigt en funktion att skicka privata meddelanden i detta forum också. Men skicka mig ett mail på henkesepost@hotmail.com så får vi skrivas lite mer...! Mycket trevligt och ännu mera häftigt att man ska träffas via ett rikstäckande forum när man fan inte bor mer än nån dryg kilometer från varandra! Och roligt också att du kan hjälpa mig intyga om vårt snödjup som de här Härnösandsborna inte riktigt tror på!! Sen att man å andra sidan blir tokig på all skotertrafik från Hans Nilssons söner med kompisar är ju visserligen en nackdel som följer med snödjupet...hehe!! Nåväl, skicka ett mail, slå en pling, eller varför inte, kom över på en kopp kaffe hela familjen vettja! Själv är jag hemma varannan dag nu, föräldraledig, så jag har gott om tid att passa Klara och hundvalpen. Däremot betydligt mindre tid till husrenonveringen!! Ha´re gott sålänge och välkommen än en gång! /Henke
Publicerat Februari 29, 200818 yr Njä.. Vi har ju ljumskhög snö uppe på skogen, så det är besvärligt för hundarna att prestera annat än grodhopp för att ta sig själva framåt = inte optimalt för kortbenta fauvar ;D Man kanske får fixa styltor till dom små stackarna
Publicerat Mars 1, 200818 yr Man kanske får fixa styltor till dom små stackarna Ja, kommer du upp hit och jagar med hunden till vintern nån gång, så får du nog skaffa benförlängare på pyret ditt ;D