Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är kullamannen

Featured Replies

Publicerat

Jag heter Peter och bor mellan Örnsköldsvik och Husum,är 45 år och tog jägarexamen för bara några år sedan.Jag har blivit väldigt intresserad av jakt, skytte och viltvård mm.Efter ett år som gästjägare på prov i ett jaktlag blev jag medlem i laget ifjol och fick även skjuta min första älg.Jaktlaget är 15 man stort med väldigt bra sammanhållning och stämmning men det bästa är att jaktmarken (ca 2500 ha) sträcker sig förbi vår tomt,så jag kan gå direkt ut från farstubron och jaga småvilt om jag vill.Jag har rådjur som jag matar på tomten och ska nog försöka komma åt någon när det blir dags.Har även sett flera rävar nyligen som borde åtgjärdas.Jag åtlar lite grann men har på senaste tiden blivit intresserad av rävlock och ska snart gå en kurs för att lära mig mer om det.Ett par hundra meter från huset går en bäck där det är ganska gott om bäver så det blir väl vårens nöje att gå efter bäcken och vakta.Jag har en längre tid läst på robsoft utan att vara medlem och hittade en länk till det här forumet där.Nu har jag äntligen kommit mig för att bli medlem och då är det väl lika bra att bli medlem även här,då jag tycker om att läsa andras erfarenheter och åsikter. Förhoppningsvis ska jag kunna bidra med någonting användbart eller läsvärt själv också.Nu har jag berättat lite om mig själv och om någon vill veta mer så är det bara att fråga på.Hälsningar Kullamannen.  P S . Platsen där jag bor kallas kulla, därav namnet. DS

Publicerat

Välkommen hit! ;D

Publicerat

Välkommen hit  ;D

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:D

Publicerat

Hoppas du inte är släkt med Hagamannen bara...

Skämt å sido, välkommen hit till vårt glada gäng!

Också trevligt med en ytterligare Öviks-bo. Börjar på bli polulärt nu, ett par stycken på några dagar!

Publicerat

Hej och välkommen!

Publicerat

Hej och välkommen hit!!  :)

mvh

Publicerat

Välkommen hit

• 4 weeks later...
Publicerat

välkommen på dej!...

Mvh Mamre!..