Publicerat Februari 28, 200818 yr hej gott folk! Då jag var in till vapenhandlaren så sprang jag på en anschutz 1451 av lite äldre modell... Nått fult klistermärke på kolven som går o ta bort + att det ej gick att få ur magasinet utan en skruvmejsel + att magget inte mata hylsor som de ska,,, Det saknas både korn o skåra på bössan... Visst låter det som ruckel men nu har jag tagit hem pjäsen... justerade magasin infästningen + magg matningen så det funkar nu klockers! Ska prov panga i morgon... Nu vill jag veta av er, vad ni tycker bössan e värd, vet ju vad han vill ha, tror jag gör ett klipp men behöver hjälp... Obs ren utan kikare + fäste, för denna kikare tillkommer 1000:-, alltså vad ni anser värdet på ren bössa... mvh
Publicerat Februari 28, 200818 yr Författare mmm.... han ville ha 1700:- för bössan, tänkte gen han 2500 med kikaren, olivion 2-7x32, han skulle ha 1000:- med fäste... kanske e värt det då? mvh
Publicerat Februari 28, 200818 yr Tycker jag,tror absolut du får igen dom pengarna hos Svante Nilsson den dagen du vill ha något annat. /Micke
Publicerat Februari 28, 200818 yr Författare Tack du helige hagelpangare! : blir nog ett köp om hon pangar som hon ska.. mvh
Publicerat Februari 28, 200818 yr Vem fan sätter ett sånt klistermärke på en bössa ??? I övrigt ser den trevlig ut tycker jag
Publicerat Februari 28, 200818 yr Författare Vem fan sätter ett sånt klistermärke på en bössa ??? I övrigt ser den trevlig ut tycker jag Bra fråga... Men som sagt, det e bara o ta bort, vill bara inte göra det förrän köpet är genomfört... mvh
Publicerat Mars 5, 200818 yr Författare Så! då e provskjutning gjord, cci minimag, 5 skotts serier i en fyrkant på 2,5x2,5cm på 50 meter godkänt för det priset + bara provat med 1 sorts ammo... Har nu sökt licensen o får pröjsa 2500:- för byssa.. Känner mig nöjd o belåten... mvh johan ahhh.. just det, klistermärkena e bortagna utan åverkan på kolven ;D