Publicerat Februari 29, 200818 yr Trevligt reportage i JOF med jimbolo även väldigt fin reklam för denna sida så ni som inte har tidningen tycker jag genast skall springa och köpa den
Publicerat Februari 29, 200818 yr ja det är bra att JOF gör lite reklam om det här forumet.. har inte tidningen själv men min far har den så jg brukar läsa den ;D
Publicerat Februari 29, 200818 yr Löp och köp ni som inte har ;D Jag hann bara skumma igenom artikeln, men ska snart läsa igenom den ;D //Roggman66
Publicerat Februari 29, 200818 yr Hmm bilden i din signatur ser bekant ut, fått av vadhannuhette som skrev ??? ;D Mvh!
Publicerat Mars 1, 200818 yr Coolers känd från pressen ;D Men nämda blev också LSJohnsson (isjonsson ;D ) Ella och Artemis ;D Kul som F-n i alla fall och ett bra reportage ;D //Roggman66
Publicerat Mars 2, 200818 yr Fått nån inbjudan av Bindefält ännu, Jimbolo?? /Må Ursäkta om je e lite trög så här på morronen MEN ??? QUE?????
Publicerat Mars 5, 200818 yr Nu e man själv innehavare av ett eXemplar. Riktigt nöjd. Såg ju bra ut. Man e alltid lite orolig innan man lusläst sakerna ngr ggr. Fått inbjudan av skytteinstruktör nu > : ;D Men de va nog inte pågrund av reportaget De va ju faktiskt hela Bretonklubbens region som ble inbjuden.
Publicerat Mars 6, 200818 yr Köpte tidningen idag, såg mycket bra ut, trevlig läsning förgylde min lunch idag.