Publicerat Mars 2, 200818 yr Jag heter Daniel Pettersson & bor 2 mil utanför Piteå med min sambo, son på 2 år, en Vorstehkille på 2 år med & sist men inte minst en blandras av den respektingivande blandningen Dobermann/Amstaff. *huff* Men alla som träffat henne blir glatt överraskade. Hon är lite en halvt lobotomerad "radhus-limpa". Mina stora intressen är Jakt & fiske, just jakten är ganska "ny" för mig, har endast jagat i 2 år. Men hundintresset har funnits i ca 10 år då vi skaffade vår första hund som var en Boxer. Jag har ganska nys startat ett forum för kontinentala fågelhundar (www.fagelhund.se). Har inte fått igång den önskade aktiviteten där ännu, men hoppas att den kommer. Mvh!
Publicerat Mars 2, 200818 yr Hej & völkommen hit! Kul med ytterligare en norrbottning. Norrbotten är på tillväxt här. ;D
Publicerat Mars 3, 200818 yr Författare Vi kommer att invadera er! Visste faktist inte om sidan förrän jag läste om jimbolo i Jaktmarker & fiskevatten... Men ser lovande ut detta forum!
Publicerat Mars 4, 200818 yr Hej och välkommen till forumet ;D hoppas att du komer att trivas här hos oss ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Mars 5, 200818 yr Tjena Danne och välkommen hit. Vi syns säkert vid någon Vorsteh aktivitet snart
Publicerat Mars 5, 200818 yr Vi kommer att invadera er! Visste faktist inte om sidan förrän jag läste om jimbolo i Jaktmarker & fiskevatten... Men ser lovande ut detta forum! Kul! ;D ;D ;D Välkommen!
Publicerat Mars 5, 200818 yr Jag tror faktiskt att samtliga norrbottningar finns på denna sidan... ;D Och det är bara kul med en till! Det är inte erat fel att västgötarna inte fluktar in oftare... Välkommen till ett Mycket trevligt forum! Här hittar du säker någon tråd som intresserar dig! Vi hörs!