Publicerat Mars 3, 200818 yr Hej Har just fått hem min underbara nya SAKO. 8) Sako 75 HS tillverkningsnr 230258. Vet någon av Sakosakkunniga hur man kommer fram till när detta vapen tillverkades? ??? Kunde hämta ut det en kvart efter att posten stängde taack vare serviceinriktad personal som väntade och stod med dörren på glänt! Nu inväntar kikarmontage och inskjutning. Eftersäsongen är räddad! Tack för hjälp! MVH H
Publicerat Mars 18, 200818 yr Författare HejHar just fått hem min underbara nya SAKO. 8) Sako 75 HS tillverkningsnr 230258. Vet någon av Sakosakkunniga hur man kommer fram till när detta vapen tillverkades? ??? Kunde hämta ut det en kvart efter att posten stängde taack vare serviceinriktad personal som väntade och stod med dörren på glänt! Nu inväntar kikarmontage och inskjutning. Eftersäsongen är räddad! Tack för hjälp! MVH H LYFTER FRÅGAN ? Jag är nyfiken, men vet inte hur jag tar reda på svaret! MVH Henrik
Publicerat Mars 19, 200818 yr Då är vi två Haraldsson, min kom i fredags... Tillv.nr 483940... Någon som vet hur man får info kring detta? Tack!