Publicerat Mars 7, 200818 yr Söndag 16/3 har vi jaktstig på HJK (Haninge jaktskytteklubb) Anmälan klockan 08.00-13.00 i klubbhuset. Omfattning: 8 stationer. 2 skott på varje station. Klasser: ÖPPEN, oldboys, äldre oldboys, junior och damer. Startavgift: 100:- Ammunition: Kal.12 och 16 BLY, delas ut på resp. station. Egen ammunition ej tillåten med undantag för kal.20 bly. Tavlor: Rörliga och stillastående plåtfigurer, med hagelräkning. Servering: Öppen 08.00-15.00 Fika, mackor och varm mat. Jag kommer att vara funktionär på banan så vi ses säkert. KOM OCH PANGA LITE!
Publicerat Mars 7, 200818 yr Jag och Hairlipp brukar vara där och Jobba/Skjuta, får se hur det blir i år. Kanske/kanske inte Mvh
Publicerat Mars 9, 200818 yr Författare Var någon där idag?? Då kanske vi sågs utan att vi visste det! (OBS! Stigen är nästa helg. Idag var vi bara där och byggde banorna.)
Publicerat Mars 20, 200818 yr jag sköt stigen, sedvanliga mål och målspel, sköt sådär men å andra sidan hade bara ett X, satans mink nr 2. Sköt lite DNA-trap o roade mig med poängskjutningsharen. På det hela taget en bra dag. /C Nå??Var det någon som var där??
Publicerat Mars 20, 200818 yr Författare jag sköt stigen, sedvanliga mål och målspel, sköt sådär men å andra sidan hade bara ett X, satans mink nr 2.Sköt lite DNA-trap o roade mig med poängskjutningsharen. På det hela taget en bra dag. /C Jasså. Hur mycket sköt du på haren då? Där lär vi nog ha träffts om jag inte markerade då! Jag hade hand om insatsskjutningen på haren. Själv fick jag 130 på stigen vilket räckte till en 13´de plats.