Publicerat Mars 8, 200818 yr Lite bilder på vakkoja 2 bilder på där åteln ska ligga och lite bilder på shulet och inne ;D
Publicerat Mars 8, 200818 yr Ja Du, nog har Du att göra där med att bygga om den och isolera och röja skjutgator m. m. Du kan ju återkomma med nya foton när projektet är färdigt.
Publicerat Mars 8, 200818 yr Författare ja jag tängta att ni skulle få följa bygget från första början innan jag börjar jobbet till allt är klart ;D
Publicerat Mars 8, 200818 yr ja jag tängta att ni skulle få följa bygget från första början innan jag börjar jobbet till allt är klart ;D Det låter bra det! Alltid intressant att få följa andras byggen och ev. misstag.
Publicerat Mars 8, 200818 yr Författare japp.. tängte åka tillbaka dit nästa helg och såga ner allt jäkla asp snår så man får lite ved ;D ;D sen börjar jag bygga ska nog börja med att rusta upp takel litegrann sen blir det nog ett uppehåll tills man får isolering .. sen börjar jag isolara skiten sätte rsedan dit skivor som vägg sen gluggarna ;D ;D
Publicerat April 3, 200818 yr Japp Flex det ha hänt lite.. ändast 10tal träd har åkt ner He he ja det är alltid noge Mvh.
Publicerat December 29, 200817 yr Författare nu har vatten fall vart och huggit ner alla träd framför kojan så nu är det bara mitt jobb kvar