Publicerat Mars 12, 200818 yr Tja! Ganska glad nu! Min uppfödare ringde precis och sa att det kommit sju valpar inatt 4 hanar och 3 tikar. Jag är nr två i kön på hane. Känns väldans kul faktiskt Har ni några namnförslag på D som skulle passa en wachtel?
Publicerat Mars 12, 200818 yr Tja! Ganska glad nu! Min uppfödare ringde precis och sa att det kommit sju valpar inatt 4 hanar och 3 tikar. Jag är nr två i kön på hane. Känns väldans kul faktiskt Har ni några namnförslag på D som skulle passa en wachtel? Grattis till 2 j-ligt långa månader DIRK skulle kanske kunna passa en Wachtelkille // Jansson
Publicerat Mars 12, 200818 yr Författare Grattis till 2 j-ligt långa månader DIRK skulle kanske kunna passa en Wachtelkille // Jansson Haha tackar Hmm DIRK va ett bra förslag.
Publicerat Mars 12, 200818 yr Ja när namnen nu ändå är som de är så hur vore det med .. Runken.... Hade en strävhårsvorsther en gång som i början gick under det namnet men flickvännen vägrade ropa på´n så det fick bli Cesar istället. Tycker fortfarande flickvännen som blev nuvarande frun var lite mesig, men hon hade kanske inte varit frun om jag kört vidare helt på egna ideer
Publicerat Mars 13, 200818 yr Om vi ska snöa in på namn så kallas jag för Dunken i vissa kretsar av nån för mig outgrundlig anledning... hursom: DUNK eller DUNKEN kanske, då har du fått tre förslag från mig vilket får räcka. Lycka till! // Jansson & Sally
Publicerat Mars 13, 200818 yr Författare Dunken kunde funka med. Kom på att man nog vill ha minst två vokaler i namnet för att det ska funka bra i skogen. Men Dante, Don Juan, Dacke är namn som känns bra för tillfället
Publicerat Mars 13, 200818 yr Författare Föresten! Har ni några bra tips på läsvärda böcker? Tänkte skaffa: Jakthundens Dressyr - Gerd Nilsson Fågelhundar Dressyr och Jakt - Sten Christoffersson Flockledare på två ben - Jeppe stridh Inkallning är så mycket mera - Memea Mohlin Har hört att detta ska vara bra böcker att läsa. Vad tror ni? Har aldrig haft hund tidigare.
Publicerat Mars 13, 200818 yr Tja! Ganska glad nu! Min uppfödare ringde precis och sa att det kommit sju valpar inatt 4 hanar och 3 tikar. Jag är nr två i kön på hane. Känns väldans kul faktiskt Har ni några namnförslag på D som skulle passa en wachtel? Grattis då har du fullt upp till våren då. vilken kennel kommer valpen ifrån?
Publicerat Mars 14, 200818 yr Författare Det är efter BV Tells Boss s.33837/2002 Och Hunnestorps Emmy s.15690/2003 Har ni inga tips på böcker som kan vara bra att läsa??
Publicerat April 4, 200818 yr Författare Nu har jag varit och tittat på lilla Dante. Mest äta, bajsa sova nu. 3 veckor gammal Dante Dante
Publicerat April 5, 200818 yr fasiken va kul!... mega grattis på dej till den lilla!.... ja vill oxå ha en Wachtel... hoppas de går bra nu!.. å lite bilder å en liten storry om uppväxten ser ja fram imot!.. Mvh
Publicerat April 5, 200818 yr fasiken vad kul...grattis till dej och den lilla hoppas det går bra med den lilla
Publicerat April 5, 200818 yr Författare Tackar! Ska bli grymt kul! 5 lååånga veckor kvar bara Som tur är så har jag inte allt för långt så jag ska nog hälsa på honom fler ggr framöver
Publicerat April 21, 200817 yr Författare Ni som har Wachtel, Hur stor bur behöver man? Tänkte köpa en att ha som lya i början och som bilbur. Vad är måtten på era burar?
Publicerat April 22, 200817 yr Författare Ingen som har bur till sin Wachtel här? Vilka mått har ni ca?
Publicerat Maj 24, 200817 yr Tror de bästa böckerna om wachtel är skrivna på Tyska, om du kan det (bättre än jag ) Finns säkert flera praktverk att beställa på amazon.de Dux, Dexter, Diego?