Publicerat Januari 18, 200521 yr Jag föredrar att jaga dom med gevär, känns tryggare på något sätt jag det finns en hel hög hundförare här som jagar gris, den med mest erfarenhet är 300WBY men vi är 4-5st som jagar gris med hund
Publicerat Januari 18, 200521 yr Författare Jag föredrar att jaga dom med gevär, känns tryggare på något sätt jag det finns en hel hög hundförare här som jagar gris, den med mest erfarenhet är 300WBY men vi är 4-5st som jagar gris med hund Vi brukar bara använda geväret till att skjuta dom, jaga får hunden göra. Vad har ni för hundar?
Publicerat Januari 18, 200521 yr Jag föredrar att jaga dom med gevär, känns tryggare på något sätt jag det finns en hel hög hundförare här som jagar gris, den med mest erfarenhet är 300WBY men vi är 4-5st som jagar gris med hund Vi brukar bara använda geväret till att skjuta dom, jaga får hunden göra. Vad har ni för hundar? När jag tar med mig geväret ut i skogen så är det för att jaga, det är ju inte alltid man får skjuta så när jag med säkerhet skall skjuta så åker jag till skjutbanan Hundarna är med och jagar, och när dom hittar djur så driver dom Wachtel och TJT
Publicerat Juni 11, 200520 yr ja någon gång eller nää så ofta det bara går... en wachtel, och går och väntar på en till nu
Publicerat Oktober 14, 200520 yr ligger en nyöppnad hundskola utanför hässleholm i skåne för den som är intresserad av att träna i hägn... http://www.fredskog.se
Publicerat Oktober 20, 200520 yr Heisann! Min første post her inne.. Jeg bare lurer på hvor det er mulighet for å få blitt med på vildsvinsjakt med hund? Har tittet på en del annonser, men de er bare på åtejakt... (Håper dere forstår hva jeg skriver)
Publicerat Oktober 20, 200520 yr Heisann! Min første post her inne.. Jeg bare lurer på hvor det er mulighet for å få blitt med på vildsvinsjakt med hund? Har tittet på en del annonser, men de er bare på åtejakt... (Håper dere forstår hva jeg skriver) Hej och välkommen ! Jodå vi förstår vad du skriver Att bli med på grisjakt finns det väl alltid möjligheter till, dom som är väldigt aktiva här på forumet får en hel del nya vänner här, och oftast resulterar det i att man bjuder varandra på jakt.
Publicerat Oktober 20, 200520 yr Hej och välkommen !Jodå vi förstår vad du skriver Att bli med på grisjakt finns det väl alltid möjligheter till, dom som är väldigt aktiva här på forumet får en hel del nya vänner här, och oftast resulterar det i att man bjuder varandra på jakt. Det hadde jo vært veldig fint! Men tenker også på muligheten å betale for meg.
Publicerat Oktober 20, 200520 yr Det hadde jo vært veldig fint! Men tenker også på muligheten å betale for meg. Skriv en annons under köpes annonserna, så kanske någon nappar..