Publicerat Mars 13, 200818 yr Hej Micke heter jag bor i Piteå.Varit medlem tidigare vid namn marocci men efter problemen som va me sidan så kunde ja it logga in tyvärr.Men skriver lite om mig i alla fall.Jagat i 2 år mestadels skogsfågel.Blivit lite rävjakt o sjöfågeljakt.Min mentor är jonas seger här på sidan.Varit me han o jagat en hel del.Måste säga att det finns inge bättre me o få va ute i skogen o jaga.Jobbar i luleå på Gestamp Hardtech.Det va lite om mig.Längtar till hösten då ska ja bo o skogen.Ha det bra/Micke
Publicerat Mars 13, 200818 yr Min mentor....... Ja djävlar Välkommen Micke och visst ska vi bo i skogen till hösten, du vet där i hemligskogen jag visade dig på kartan
Publicerat Mars 13, 200818 yr Författare Min mentor....... Ja djävlar Välkommen Micke och visst ska vi bo i skogen till hösten, du vet där i hemligskogen jag visade dig på kartan Jo den där fina fågeltäta skogen där det ska skjutas som tusan