Publicerat Mars 14, 200818 yr God eftermiddag! Med anledning av vissa kritiska uttalanden angående TJT´s mentalitet och då framför allt dess umgänge med barn som förekommer här på forumet och i andra sammanhang vill jag nu passa på att dela med mig av en bild som inte behöver någon vidare beskrivning. Bilden hittade jag när jag satt och sorterade bilder i mitt privata fotoalbum under eftermiddagen. På bilden syns min framlidne vän med några bekantas nyfödda valp. Slutligen önskar jag samtliga läsare en trevlig helg!
Publicerat Mars 14, 200818 yr Mysig bild, men tyvärr är det väl så att de flesta jag träffat via jobbet inte alls är trevliga dessvärre. Tror dock att en stor del av bristerna mentalt hos hundarna sitter i inkompetenta ägare som inte förstår riktigt vad det är de köpt för hund
Publicerat Mars 14, 200818 yr trevligt att du delar med dig av bilder. Jag tror också att tjtn blir som husse.. Min är allt utom vild o elak kan jag säga. väldigt glad och lydig.. Helt otroliga hundar dedär bara dom tas på rätt sätt.
Publicerat Mars 15, 200818 yr Författare Mysig bild, men tyvärr är det väl så att de flesta jag träffat via jobbet inte alls är trevliga dessvärre.Tror dock att en stor del av bristerna mentalt hos hundarna sitter i inkompetenta ägare som inte förstår riktigt vad det är de köpt för hund Precis, bristerna skulle jag vilja säga ligger i mentaliteten hos vissa hundägare inte hunden. Devisen att man får den hund man förtjänar stämmer oftast...
Publicerat Mars 15, 200818 yr Terriers är terriers, och de är skarpa - men absolut inte otrevliga mot folk! Det är rent skitsnack, och vissa människor skulle kunna få en St Bernhard folkilsk. Det är beklagligt att dennna pigga och trevliga hund har lockat ibland fel människor att skaffa den. Jag önskar att Alla uppfödare av Tjt skulle Vägra sälja valpar till förstagångs-hundägare, så hade de flesta rykten snabbt dött ut.
Publicerat Mars 15, 200818 yr Terriers är terriers, och de är skarpa - men absolut inte otrevliga mot folk! Det är rent skitsnack, och vissa människor skulle kunna få en St Bernhard folkilsk. Det är beklagligt att dennna pigga och trevliga hund har lockat ibland fel människor att skaffa den. Jag önskar att Alla uppfödare av Tjt skulle Vägra sälja valpar till förstagångs-hundägare, så hade de flesta rykten snabbt dött ut. hej här är en bild på min son och tikka samme
Publicerat Mars 27, 200818 yr ja inte är de värre än andra hundar... barnvänliga? är barnen hundvänliga brukar jag fråga och få fina ögonkast tillbaka.. våran terrier älskar ungarna över allt annat. de ska ju jaga i skogen och vara heta och lugna fam medlemmar hemma. sen måste ju ungarna när de är lite äldre visa att de bestämmer och att hunden är längst ner på rankingen. inte alltid lätt men man försöker ju.
Publicerat Mars 28, 200818 yr Satt precis och pratade om det i helgen. Våran lilla tyska låg och sov i soffan hemma hos mor och far när lilla brorsdottern går fram och sätter sig och leker och pysslar med henne som om hon vore en docka. Fick tyvärr inte till någon bild men de var så himla mysiga ihop och då sa jag precis det att det skulle de som säger att tyskar är så ettriga och folkilskna se. Våran lilla tjej är så himla go. Älskar både folk och andra hundar.