Publicerat Mars 20, 200818 yr He he ja jä....r vilken fin vakstuga lite för mondän för min smak Mvh. Den Du Flex den vore inte dum att ha. Lyxinredd! Undrar om det finns barskåp i den också.
Publicerat Mars 20, 200818 yr Den Du Flex den vore inte dum att ha. Lyxinredd! Undrar om det finns barskåp i den också. Nä där skulle man gärna bo He he det fins säkert Mvh.
Publicerat Mars 20, 200818 yr Fy fan va fränt! Nu börjar vi prata klass vill jag mena, vill man gå upp ett par snäpp till, så sitter man naturligtvis i badkaret med ett kristallglas med champagne, rutig keps och dubbelstudsare!! Fast det är väl på administratörsnivå det, med tanke på dubbelsmällan....
Publicerat Mars 22, 200818 yr De e så en vakkoja skall se ut. Inget drag, allt nödvändigt inom bekvämt räckhåll. Bara att vända sig om, och spilla upp en Caol ila efter en bra jaktdag. Den skulla passa mig perfekt.
Publicerat Mars 22, 200818 yr Den dagen jag inte är hundförare då ska jag ha en sån där vakkoja, saknade en fin eldstad, men det kompenserades i detta fall av ett skapligt badkar, klart nivå sättande ska jag ta med mig till årsmötet för passbyggarna
Publicerat Mars 25, 200818 yr de är så där en vak koja ska se ut!.. varför ska maqn inte ha de bekvämt när man spenderar så pass många timmar i den!... .. men misstänker bygglov e ett måste om man ska kopiera den där!.. MVh