Publicerat Mars 20, 200818 yr Var förbi WB i Sthlm i går och klämde på en Sauer 202 Forest. Ujujuj, vilken bössa! Vilken balans och kindstödet kändes som kudden på morgonen som man bara vill ligga kvar på en liten stund till... Mullig kort pipa med snabba öppna riktmedel. Mums.. Ville inget speciellt med detta inlägg, men ibland känns det rätt från början. "Kärlek vid första anläggningen", eller hur man nu brukar säga. Fattar inte varför denna modell inte är populärare i 15-20 kkr-klassen?!?!? (kanske den är, vad vet jag...) Det kan vara så att LTR:en hänger löst om jag känner mig själv rätt /Må
Publicerat Mars 20, 200818 yr Var förbi WB i Sthlm i går och klämde på en Sauer 202 Forest. Ujujuj, vilken bössa! Vilken balans och kindstödet kändes som kudden på morgonen som man bara vill ligga kvar på en liten stund till... Mullig kort pipa med snabba öppna riktmedel. Mums..Ville inget speciellt med detta inlägg, men ibland känns det rätt från början. "Kärlek vid första anläggningen", eller hur man nu brukar säga. Fattar inte varför denna modell inte är populärare i 15-20 kkr-klassen?!?!? (kanske den är, vad vet jag...) Det kan vara så att LTR:en hänger löst om jag känner mig själv rätt /Må Visst är det härligt med den där känslan av, som du säger, "Kärlek vid första anläggningen"! Prexis så vart det för mig när jag kollade på Franchin, som jag har. Fan, en beggad hagelauto med repig kolv för 3900:-, men den var så jävla rätt! Och nu står den här i skåpet. 3,2 kg äkta kärlek...
Publicerat Mars 20, 200818 yr Det kan vara så att LTR:en hänger löst om jag känner mig själv rätt /Må Nej nu tror jag att ögonen har fått spatt Byta bort en LTR, nej tvi vale
Publicerat Mars 20, 200818 yr Långt mycket viktigare än vilken kaliber bössan är kamrad i är givetvis att den passar dig! Känner du att Forestmodellen känns klockren så skall du utan tvekan ha en sådan, det kommer att göra mer för din träffprocent än något annat. Vänligen, Henrik