Publicerat Mars 20, 200818 yr Så blev man med en Benelli Comfort med 51cm's pipa. Var inne i vapenbutiken idag för att bara kolla runt lite och klämma på grejer som är så kul, jo men visst 45 min senare travade jag ut med en grå fin Benelli koffert innehållande en ny Comfort.. Impulsköpen är alltid dom bästa... eller hur..
Publicerat Mars 20, 200818 yr hehehehehe!!! Läckert Mats! Du kommer inte att bli missnöjd!.....klockren bössa, det kan både jag och hippen skriva under på! Impulsköp är som du sa det bästa! ....skulle in och köpa kulor en gång, kom därifrån med en ny bössa + ammo till denna, glömde dock kulorna .....farligt att gå in i vapenkasunen och klämma lite
Publicerat Mars 20, 200818 yr Se där ja Vad böt du in? Fingrade på Dards vänster comfort i helgen.....nä Var du hos karlssons? Hängde på låset där klockan 9 redan.
Publicerat Mars 20, 200818 yr Författare Se där ja Vad böt du in? Fingrade på Dards vänster comfort i helgen.....nä Var du hos karlssons? Hängde på låset där klockan 9 redan. Japp.... Bytte inte in någonting faktiskt..
Publicerat Mars 20, 200818 yr Haha! Impulsköpen brukar vara bra köp som i detta fall. Grattis på Dig!
Publicerat Mars 20, 200818 yr Grattis till en av världens bästa hagel automater då! Hade ögonen på den, men det var lite mycket pengar, men en Benelli blev det iaf
Publicerat Mars 20, 200818 yr Nu hade jag ju redan lite koll på detta men iaf, sjukt kul Matte! Hmm Matte L, Matte Holst, Fredde, Hipshot.. Ivan.. vilka fler har just Comfort? Hoppas bara att du fixar att skjuta med den där korta pipan! Fixar du det så måste pangen vara ursmidig, som gjord för trånga gåsgömslen med mera.. Ska bli kul att prova den på måndag förövrigt för det kräver jag, får jag inte prova så får du inga plugg Mvh!
Publicerat Mars 20, 200818 yr Matte L, Matte Holst, Fredde, Hipshot..Ivan... vilka fler har just Comfort? Moi! Absolut bästa bruksbössan jag ägt...tålig och pålitlig dock sitter ju ofta skiten bakom kolven.. vh
Publicerat Mars 20, 200818 yr Kul kul! Har själv en Benelli Comfort med just 51cm pipa. Den är grymt smidig och lättskjuten! Hoppas du kommer trivas med bössan! Mvh//Jonas
Publicerat Mars 29, 200818 yr en liten undran bara, hur påverkas farten på haglen vid kort piplängd??? samme
Publicerat Mars 29, 200818 yr Mig veterligen minskar hastigheten...men det är ju absolut inga mac vi snackar om! vh
Publicerat Mars 29, 200818 yr Låter bra... Jag har 66 pipa till min å visst kan man i vissa lägen som hundförare tycka att den är i längsta laget men man vänjer sig väldigt snabbt, har testat en del korta bössor med, men jag har Aldrig presterat någe bra skytte med korta bössor... Har du möjlighet så testa alltid bössan innan köpet.. man måste tro på det! Vh/lycka till
Publicerat Mars 29, 200818 yr för ett tag sen sålde jag min benelli m1 och den hade 66cm pipa och kan man ha kortare så borde den väga mindre och det är perfekt föe mej samme