Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sauer 202 + benstöd

Featured Replies

Publicerat

Hej

Är det någon som vet om det finns några benstöd som passar till sauer 202.

Utan att man behöver borra i den löv tunna framstocken.

Någon som vet?

Trident

Publicerat

Ja, jag vet att det finns. Men inte vad de heter. Harris har tror jag.

Man fäster benen i rembygelhålet i fram.

Publicerat
  • Författare
Ja, jag vet att det finns. Men inte vad de heter. Harris har tror jag.

Man fäster benen i rembygelhålet i fram.

ok vet du vem som säljer?

Publicerat

Kolla med dom på vapex. Dom kan nog ha.

Har dom inte så vet dom nog vilka som har.

Vapex

• 4 months later...
Publicerat

hej hej.

jag har samma fråga, har du fått nått svar på den? jag kollade med vapex för ett tag sedan, dom verkade inte ha nån koll på det, iaf inte han jag pratade med.

mvh jocke

Publicerat

En idé är ju att kolla med Torsbo Handels som saluför Sauer, de har också benstöd att sälja, så är det någon som vet så borde det vara dem.

www.torsbohandels.com

Publicerat

Jag tror att standardsvaret på den här frågan är att skaffa en extra grövre framstock.

Publicerat
Jag tror att standardsvaret på den här frågan är att skaffa en extra grövre framstock.

Jo det verkar så ! efter lite undersökning så finns det igentligen 2 alternativ. Skaffa varmint understocken eller synteten. Syntet materialet är mycket starkare än trä så där är det inga problem med "standard" understocken.

Men man tycker inte att det vore så svårt att fixa en liten adapter för att kunna nyttja rembygelfästet på framkanten på understocken istället för undersidan...

Alternativ finns givetvis också att köpa en riktig bössa som till och med är lite förberedd för benstöd :mellow:B)

Publicerat

Säger bara en sak...VERSA POD, klockrena benstöd i en massa längder & med en uppsjö av adaptrar så att du kan montera på allt från ak-47 till drillingar :mellow:

kolla på www.shootshop.se

Dom e klart prisvärda åxå.

Publicerat
  • Författare

ja löste problemet.Bytte bössa det blev en blaserproff i stllet.Vldit nöjd med 202:an men så kan det bli nr bössbytasjukan slår till.

Men fortfarande inte köpt nåra benstöd..

trident1452

Publicerat
ja löste problemet.Bytte bössa det blev en blaserproff i stllet.Vldit nöjd med 202:an men så kan det bli nr bössbytasjukan slår till.

Men fortfarande inte köpt nåra benstöd..

trident1452

hehe, ja där ser man, själv så gör jag just nu allt för att stå emot just nämnda sjukdom och ska göra mitt bästa för att stå emot min grannes evinnerliga tjat om att byta till Blaser. <_<

Publicerat
hehe, ja där ser man, själv så gör jag just nu allt för att stå emot just nämnda sjukdom och ska göra mitt bästa för att stå emot min grannes evinnerliga tjat om att byta till Blaser. <_<

Ha ha ha !!!! "no comment needed !!! " :DB)

Åsikterna om Blaser R93 är många och olika MEN en sådan skulle garanterat lösa detta problem samt uppfylla alla krav/önskemål du har på din studsare...

Dock så är jag helt förstående att du önskar behålla en fin träbit men där finns det ju också oändliga möjligheter inom R93 familjen ;);)B):D:D

Publicerat
  • Författare

Tjena

En del av knapparna på denna datorn r sönder så alla bokstverna funkar inte. Så ni får a överseende med det.Sitter i kina nu så finnas inte så mycket andra alt.

Den fina kolven var en av anledninarna till att ja bytte.

Börjat få vara uide åt undförarna på marken nu. Tyckte det var onödit att ta sönder den fina kolven. Men om inte blasern & ja trivs så får man byta tillbaka.

En annan kul sak. Var på fejkmarknaden. Ock ittade kikarsikten samma som seljs i sveri e under olika namn.

250kr ;)

Jvla piss var det.

trident1452

• 7 years later...
Publicerat
4 hours ago Svanen sa:

Hej, adapters till Sauer 202 finns, US 30$ hos: http://www.harrisbipods.com/HB4.html

HB4.jpg

Hur menar du att det här joxet ska användas?