Publicerat Mars 23, 200818 yr Hej Är det någon som vet om det finns några benstöd som passar till sauer 202. Utan att man behöver borra i den löv tunna framstocken. Någon som vet? Trident
Publicerat Mars 23, 200818 yr Ja, jag vet att det finns. Men inte vad de heter. Harris har tror jag. Man fäster benen i rembygelhålet i fram.
Publicerat Mars 23, 200818 yr Författare Ja, jag vet att det finns. Men inte vad de heter. Harris har tror jag.Man fäster benen i rembygelhålet i fram. ok vet du vem som säljer?
Publicerat Mars 24, 200818 yr Kolla med dom på vapex. Dom kan nog ha. Har dom inte så vet dom nog vilka som har. Vapex
Publicerat Augusti 6, 200817 yr hej hej. jag har samma fråga, har du fått nått svar på den? jag kollade med vapex för ett tag sedan, dom verkade inte ha nån koll på det, iaf inte han jag pratade med. mvh jocke
Publicerat Augusti 6, 200817 yr En idé är ju att kolla med Torsbo Handels som saluför Sauer, de har också benstöd att sälja, så är det någon som vet så borde det vara dem. www.torsbohandels.com
Publicerat Augusti 7, 200817 yr Jag tror att standardsvaret på den här frågan är att skaffa en extra grövre framstock.
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Jag tror att standardsvaret på den här frågan är att skaffa en extra grövre framstock. Jo det verkar så ! efter lite undersökning så finns det igentligen 2 alternativ. Skaffa varmint understocken eller synteten. Syntet materialet är mycket starkare än trä så där är det inga problem med "standard" understocken. Men man tycker inte att det vore så svårt att fixa en liten adapter för att kunna nyttja rembygelfästet på framkanten på understocken istället för undersidan... Alternativ finns givetvis också att köpa en riktig bössa som till och med är lite förberedd för benstöd
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Säger bara en sak...VERSA POD, klockrena benstöd i en massa längder & med en uppsjö av adaptrar så att du kan montera på allt från ak-47 till drillingar kolla på www.shootshop.se Dom e klart prisvärda åxå.
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Författare ja löste problemet.Bytte bössa det blev en blaserproff i stllet.Vldit nöjd med 202:an men så kan det bli nr bössbytasjukan slår till. Men fortfarande inte köpt nåra benstöd.. trident1452
Publicerat Augusti 9, 200817 yr ja löste problemet.Bytte bössa det blev en blaserproff i stllet.Vldit nöjd med 202:an men så kan det bli nr bössbytasjukan slår till.Men fortfarande inte köpt nåra benstöd.. trident1452 hehe, ja där ser man, själv så gör jag just nu allt för att stå emot just nämnda sjukdom och ska göra mitt bästa för att stå emot min grannes evinnerliga tjat om att byta till Blaser.
Publicerat Augusti 9, 200817 yr hehe, ja där ser man, själv så gör jag just nu allt för att stå emot just nämnda sjukdom och ska göra mitt bästa för att stå emot min grannes evinnerliga tjat om att byta till Blaser. Ha ha ha !!!! "no comment needed !!! " Åsikterna om Blaser R93 är många och olika MEN en sådan skulle garanterat lösa detta problem samt uppfylla alla krav/önskemål du har på din studsare... Dock så är jag helt förstående att du önskar behålla en fin träbit men där finns det ju också oändliga möjligheter inom R93 familjen
Publicerat Augusti 10, 200817 yr Författare Tjena En del av knapparna på denna datorn r sönder så alla bokstverna funkar inte. Så ni får a överseende med det.Sitter i kina nu så finnas inte så mycket andra alt. Den fina kolven var en av anledninarna till att ja bytte. Börjat få vara uide åt undförarna på marken nu. Tyckte det var onödit att ta sönder den fina kolven. Men om inte blasern & ja trivs så får man byta tillbaka. En annan kul sak. Var på fejkmarknaden. Ock ittade kikarsikten samma som seljs i sveri e under olika namn. 250kr Jvla piss var det. trident1452
Publicerat Juni 23, 20169 yr Hej, adapters till Sauer 202 finns, US 30$ hos: http://www.harrisbipods.com/HB4.html
Publicerat Juni 23, 20169 yr 4 hours ago Svanen sa: Hej, adapters till Sauer 202 finns, US 30$ hos: http://www.harrisbipods.com/HB4.html Hur menar du att det här joxet ska användas?