Publicerat Mars 25, 200818 yr Hej. Jag var och tittade på en Sako Hunter AII 308 idag.(Sako Forrester?) Tänkte höra mig för om bössan, är lite grön på området så kom gärna med info/ fakta, bra att veta saker osv. Mvh Johan
Publicerat Mars 27, 200818 yr Kan aldrig gå fel med en Sako A-serie!!!En av de bästa bössor som någonsin tillverkats!! Skämt åsido! En bra pang som håller ett eller flera jägarliv! Sök lite på forumet så hittar du info om Sako! Eller så kikar du på: groups.msn.com/SakoCollectorsClub/general.msnw Där hittar du "allt" om Sako. jim Hej. Tack för tipset, fanns ganska mycket fakta där! Jag var och provsköt geväret igår, sköt som en dröm! Fantastiskt bra trycke.
Publicerat Mars 27, 200818 yr Jag har 3 st och är väldigt nöjd med dom. Du gör en bra affär... mvh Rune
Publicerat Mars 31, 200818 yr Jag har 3 st och är väldigt nöjd med dom.Du gör en bra affär... mvh Rune Så nu har jag köpt den! Bara å vänta nu:) Har redan lite planer på kolvbyte, har du bytt på någon av dina? Vilken kaliber har du?
Publicerat Mars 31, 200818 yr Så nu har jag köpt den! Bara å vänta nu:) Har redan lite planer på kolvbyte, har du bytt på någon av dina?Vilken kaliber har du? Jag kör med standardkolven, passar mig utmärkt. 22-250, 308 och 358win. Har justerat och putsat lite på trycket. Rune
Publicerat Mars 31, 200818 yr Jag kör med standardkolven, passar mig utmärkt.22-250, 308 och 358win. Har justerat och putsat lite på trycket. Rune okej. Hur har du justerat trycket? jag tyckte inte jag såg någon justerings skruv? Jag var väldigt nöjd med trycket, men alltid bra att veta lite grejer om vapnet:) Jag testsköt med S&B fmj och dom gick väldigt bra tyckte jag.(iaf på 80m) Vad använder du till 308an? Mvh johan