Publicerat Mars 26, 200818 yr Blev utkallad idag till ett rådjur som enligt uppgift hade en ram runt halsen och ena benet.... Ser ut som en del till en spalje tycker jag, och min enda tanke är att det måste ha varit något särdeles mumsigt bakom då jag fick ta i ordentligt för att få bort den från huvudet Ramen hade orsakat ett ganska otäckt sår i nacken,hon var ganska apatisk när jag hittade henne. Som om det inte var sorligt nog så hade hon tre perfekta små killingar i magen....vissa dagar känns det tungt! /Micke
Publicerat Mars 26, 200818 yr Något både gott och fertilitets höjande växt som man skulle kunna bli rik på, det gick inte meka loss ramen från henne?
Publicerat Mars 26, 200818 yr Klart hon va på smällen om hon inte kunde springa i från alla bockar Skadan på benet ? (Trist när det händer. )
Publicerat Mars 26, 200818 yr Författare det gick inte meka loss ramen från henne? Med tanke på hur hårt den satt och hur dålig hon var så tror jag inte att det hade varit något alternativ. Har brottats med halvdöda rådjur tidigare och dom kan uppbåda oanade krafter helt plötslig,kan bli jobbiga situationer om man har åskådare. /Micke
Publicerat Mars 26, 200818 yr Författare Skadan på benet ? Enligt uppgift hade hon haft ramen enbart runt halsen ett par dagar innan jag blev ditkallad,när hon trasslat in ena benet så ringde dom mig. Antar att skadan på benet uppkommit av ramen på något sätt när hon hela tiden försökte "klia" bort den. /Micke