Publicerat Mars 28, 200818 yr Har lånat ett Aimpoint Micro av en kollega. Satte den på LTR:en, blev rätt coolt. Nån som vet om man kan byta "underredet" på Micron till någon form av QRW-funktion? /Må
Publicerat Mars 28, 200818 yr Nån som vet om man kan byta "underredet" på Micron till någon form av QRW-funktion? Vad jag vet så finns det endast snabbmontage till Blaser. Men jag har hört rykten om vridmontage till studsare och snabbmontage för brytvapen som kommer att passa Micron.
Publicerat Mars 28, 200818 yr I Torsbos monter på Elmia tror jag att jag såg ett montage från MAK som var gjort för micron. De hade även liknande montage för Comp-modellerna och för Doctersight. Undrar vad ett sådant montage kan kosta...
Publicerat Mars 28, 200818 yr Författare Och MAK gör endast fästen för Blaser, ej weaverklack/skena?? /Må
Publicerat Mars 29, 200818 yr Nej, vad jag har förstått så gör de mycket mer än grejer till Blaser. Iaf enligt deras produktkatalog som jag har.