Publicerat Mars 30, 200818 yr Har beställt en 6.5x55 pipa (standard) till blaser r93 pro och tog utan öppna riktmedel , kommer jag ångra mig? Ska ha den till toppfågel rådjur mm...
Publicerat Mars 31, 200818 yr Vad ska du med öppna riktmedel till? E ju det jag funderar på , om det skulle kunna uppstå ngn gång att man ville ha det på den kalibern...tror inte det iaf Ville bara höra av er *experter* om jag är dum o inte ta de eller vise versa... Mvh Ante
Publicerat Mars 31, 200818 yr Vad ska du med öppna riktmedel till? Tänk när han går vilse mitt ute i ingenmansland. Han är desperat efter mat men klanten har ramlat på en sten och slagit sönder kikarsiktet, hade han då haft öppna riktmedel han kunnat skjuta sig ett par björnar med sex&halvan så han hade mat för vintern men tack vare dit råd så kommer han svälta ihjäl!! Hur kan du leva med dig själv, mördare!! (har extremt tråkigt, vet, måste skaffa mig ett liv:P) Jag hade kört utan öppna riktmedel, tycker mest dom är i vägen. Om nu inte ovanstående situation skulle tänkas uppstå så skulle jag skippa dom. Mvh