Publicerat Mars 31, 200818 yr Eller faen vet om det inte är Europas eller kanske världens största Killen i bilen som körde anmälde till polisen men han visste inte om det var grävling eller gris han kört på o som han nu såg ligga död i diket. Rätt kul eftersom bägge strålkastarna krossades på bilen i kollisionen. Enda som fungerade var ett litet positionsljus måste vatt en j-vligt stor grävling Plotten verkar gilla galten iallafall http://www.niklasaren.se/film/Movie25.wmv
Publicerat Mars 31, 200818 yr Ja det var en nätt liten grävling, troligen årsunge med tanke på att den inte fått riktiga ränder ännu
Publicerat Mars 31, 200818 yr Författare Tja.. jo de måste va en årsunge.. men då skulle ni sett modern o grytet sen fy faen va de va stort... Tänk er att smyga in på grävlinghundens ståndskall med 22 long grytrevolver för o avliva den "grävlingen"
Publicerat Mars 31, 200818 yr Tja.. jo de måste va en årsunge.. men då skulle ni sett modern o grytet sen fy faen va de va stort... Tänk er att smyga in på grävlinghundens ståndskall med 22 long grytrevolver för o avliva den "grävlingen" Skulle väl bli ultimate adrenalinkick eller tvätt av kalsongerna
Publicerat Mars 31, 200818 yr Skulle väl bli ultimate adrenalinkick eller tvätt av kalsongerna Det var en ny modell av grävling! Haha!
Publicerat April 4, 200818 yr Tja.. ser väl ut som en vanlig ,ordinär, smålänsk grävling. Iofs ganska klen, men får ävl anta det är en fjoling..
Publicerat April 10, 200818 yr "grävling".... .... fast de kanske inte e så lätt för alla!.. skolan är juh nu mera inte var den har varit. å man får juh inte lära sej lika mycket!.. MVh Mamre!..
Publicerat April 10, 200818 yr Jamenvafa.. jordsvin eller vildsvin.. det är inte så jäkla lätt alla gånger... Får mej att tänka på en episod när dottern var yngre än de 15 år hon är i dag, och då hon bodde varannan vecka hos oss. Numera ser man ju inte röken av barnen.. Jag skulle ut en morgon för att smiska lite kråka, och när jag precis skulle gå ut så kommer dottern lite sömndrucket blinkande och frågar vart jag ska. "Jag ska ut och jaga kråka" sa jag, varvid hon tänder på alla 8 cylindrarna.." Vafan har kråkorna gjort dej då, gud va taskigt, dom går ju inte att äta, så varför skjuta dom, bara för att det är roligt va? osv osv... Jag vart alldeles paff och började stammande förklara att" kråkan är en predator..bla bla...viltvård..bla bla...plundrar småfågelbon..bla bla...och som slutkläm så talar jag om att dom pickar ut ögonen på rådjurskid och harungar, varvid hon snabbt säger att "Jamendåså, då är det okej om du räddar Bambibäbisarna, dom är ju såååå söta.... Insåg då att nån rådjursjakt kan jag inte bedriva dom veckor hon bor hos oss....