Publicerat April 2, 200818 yr asm heter egentligen Andreas, bor i Umeå, har min jaktmark i Lycksele men brukar även gästjaga i Burträsk Jag jagar oftast Älg, men nu är Lockjakt på räv en riktigt stor grej. Toppjakten på tjäder/orre ligger mig oxå "varmt" om hjärtat, även uppflogsjakt på tjäder/orre harjakt med drivande hund, trädskällarjakt, vinterjakt på ripa försöker jag oxå få tid med. Fiskar gör jag så mycket jag hinner då mest med fluga, även min sambo älskar även fiske hon håller oxå på att ta jägarexamen tillsammans har vi en dotter på 4månader som förhoppningsvis kommer att följa med ut i skogen
Publicerat April 2, 200818 yr asm heter egentligen Andreas, bor i Umeå, har min jaktmark i Lycksele men brukar även gästjaga i BurträskJag jagar oftast Älg, men nu är Lockjakt på räv en riktigt stor grej. Toppjakten på tjäder/orre ligger mig oxå "varmt" om hjärtat, även uppflogsjakt på tjäder/orre harjakt med drivande hund, trädskällarjakt, vinterjakt på ripa försöker jag oxå få tid med. Fiskar gör jag så mycket jag hinner då mest med fluga, även min sambo älskar även fiske hon håller oxå på att ta jägarexamen tillsammans har vi en dotter på 4månader som förhoppningsvis kommer att följa med ut i skogen Välkommen hit!
Publicerat April 5, 200818 yr Välkommen hit. Skönt att ha en livspartner att dela intresset med. Lovar gott för återväxten Mvh Lennart