Publicerat April 2, 200818 yr Tja.. Letar efter ett likadant camouflage som de har i alla Take em filmer. För de som inte sett dessa filmer så ligger man i camouflaget bland bulvanerna. Eller ladda ner en Take em film och kolla. Vet att jag sett det i nån svensk jaktleverantör. /Matte
Publicerat April 2, 200818 yr Jag vet att hcjakt.se har liknande gömslen! Jag har gjort något liknande och lagt ut bilder i Bilder från gåsjakten. tror jag
Publicerat April 4, 200818 yr Författare Jag vet att hcjakt.se har liknande gömslen! Jag har gjort något liknande och lagt ut bilder i Bilder från gåsjakten. tror jag Precis, tack det var såna jag menade..
Publicerat April 7, 200818 yr Har testat båda gömslena,rek att lägga på en tusing och köpa det dyrare. Den billigare varianten är som att ligga i en sovsäck. Mvh P
Publicerat April 11, 200818 yr Författare Har testat båda gömslena,rek att lägga på en tusing och köpa det dyrare.Den billigare varianten är som att ligga i en sovsäck. Mvh P Kan omöjligt vara samma gömslen. testade det mindre utav de 2 idag och jag låg som en kung och det var inte ens i närheten utav en sovsäckkänsla. Jag vart som ett litet barn när jag provade dem. Nu bara längtar jag ut till nästa jakt. Årets gåsjakt kommer att bli en riktig höjdare tror jag...!!!!!
Publicerat April 11, 200818 yr Jag vart som ett litet barn när jag provade dem. E inte du ett litet barn ska du sälja stugan i torslunda? mvh
Publicerat April 11, 200818 yr Författare E inte du ett litet barn ska du sälja stugan i torslunda? mvh I många avseenden JA, men oftas så är jag bara en grymt manlig kille som är grymt muskelös och tjänar helt vansinnigt mycket pengar...! Eller vänta nu, nej. Det var ju så frugan ville att jag skulle vara.. Sälja, e du helt från vettet...! Va har du fått det ifrån, Eller har du varit nere och kikat och vart sugen? Nä, Det är en släktgård sen jag vet a fan hur långt tillbaka, den kommer aldrig att säljas, Det är ju Tierps Guldläge.
Publicerat April 16, 200818 yr Kolla snyggmatte rå Vart försiktigt positiv till denna tingest, måste träna magmuskler för att komma upp fort bara Mvh!
Publicerat Maj 4, 200818 yr Ni som testat dessa gömslen, går det att vända gässen efter första salvan? Jag menar när man tittar på de amerikanska filmerna ser man hur gässen chockade försöker fly när dödens portar öppnas på gömslena. När jag sitter i ett dike ser aldrig gässen var faran kommer ifrån så de kastar inte på samma sätt då och går ofta att vända med comebackcall för en andra salva.
Publicerat Maj 4, 200818 yr Författare Kolla snyggmatte rå Vart försiktigt positiv till denna tingest, måste träna magmuskler för att komma upp fort bara Mvh! Ska nog leta reda på ett härligt kort på dig med och du, lycka till med limpan...!!! Emendor: Har inte en susning, fick hem dessa två för ett par veckor sen, en skickade jag till Hiphopparkillenmedbögtofs och den andra testade jag på tippen senast. Förutom att det var vansinnigt dåligt med fågel så funkade den riktigt bra, det var 1 fågel av 6 som kastade men iom att man går upp när de är på så nära håll så är det rätt kört för den iaf. Nackdelen med dem är att du bara har sikt framåt och inte 360 grader som vanligt. men med gåsjakten så ser jag inte det som ett problem. Men som svar på din fråga så tror jag inte att det är ngt problem att locka tillbaka dem även om det blir ett överraskningsmoment för dem, dock tror jag man måste vara duktig på att lock och inte göra som jag gjort (blåst tills man ser ut som en smurf!)
Publicerat Maj 6, 200818 yr Ska nog leta reda på ett härligt kort på dig med och du, lycka till med limpan...!!! Emendor: Har inte en susning, fick hem dessa två för ett par veckor sen, en skickade jag till Hiphopparkillenmedbögtofs och den andra testade jag på tippen senast. Förutom att det var vansinnigt dåligt med fågel så funkade den riktigt bra, det var 1 fågel av 6 som kastade men iom att man går upp när de är på så nära håll så är det rätt kört för den iaf. Drömmen är nära för vår tipp kille, camo sovsäck plugg bössan termos snurran snart kan han stanna fredag till söndag på tippen Han behöver bara blunda och vänta på att första truten väcker honom, sen är det bara att nöta på
Publicerat Maj 6, 200818 yr Författare Drömmen är nära för vår tipp kille, camo sovsäck plugg bössan termos snurran snart kan han stanna fredag till söndag på tippen Han behöver bara blunda och vänta på att första truten väcker honom, sen är det bara att nöta på Japp, du kommer ihåg va vi pratade om sist vi var på stortippen...!!! Han är en väldigt extremt sjuk människa. Till och med när han bad mig hoppa ner i camosäcken i hans kök så såg jag att hans ögon vart svarta av avund. Va livrädd när jag låg där och han bad mig att hoppa upp..!!!