Publicerat April 4, 200818 yr Det är rätt impande att se hur en del får fram bra hundar år efter år, gå in på http://www.parsonrussell.se/gryt1.html så får ni se själva... Vad är det man säger .... Kvalitet slår mängd avel....
Publicerat April 4, 200818 yr fan va det drar i mina smil gropar när jag läser detta! I Svensk Jakt nr 4 (senaste nummret) sid 68. kan man se bild och läsa om Maja som sprängt räv. Extra roligt för ett gammalt uppfödarhjärta eftersom Maja såldes pga att hon inte dög till grytjakt enligt förra ägaren helt klart är att parson(radagast) är att räkna med
Publicerat April 4, 200818 yr Författare fan va det drar i mina smil gropar när jag läser detta! I Svensk Jakt nr 4 (senaste nummret) sid 68. kan man se bild och läsa om Maja som sprängt räv. Extra roligt för ett gammalt uppfödarhjärta eftersom Maja såldes pga att hon inte dög till grytjakt enligt förra ägaren helt klart är att parson(radagast) är att räkna med Jo men så vet ju alla i hundvärden vem som ägde den här Maja också Han har ju aldrig lyckats med någon hund......