Publicerat April 4, 200818 yr Hej Lennart heter jag och bor i Härskogen Lerums kommun. Jagar älg norr Årjäng + fågel och bäver i mån av tid. Gärna en och annan räv. (Se personfoto) Har en 2 veckor gammal dotter och en dotter på 9år + en utflugen son. Har väl som så många andra svårt att få tiden att räcka till. Hittade hit idag när jag googlade efter Bushnell sikten. Kul att vara här. Önskar samtliga en riktig skitjakt. Mvh Lennart
Publicerat April 4, 200818 yr Välkommen! och se nu till att bli aktiv här! skojigare forum får du leta efter! väl kommen väl kommen
Publicerat April 4, 200818 yr 2 veckor gammal dotter? Kul! Min stjärna är ett och ett halvt typ, har inte björnkoll, men hon är otroligt mysig! Välkommen! Mvh!
Publicerat April 4, 200818 yr Hej och välkommen. Hittade du det du sökte ang bushnell siktena? Mvh, Vesslan
Publicerat April 4, 200818 yr Tjenare Miler Alltid kul att ha någon här som jagar i närheten av mig.(iof bara småviltsjakten) Jag kommer kanske med tråkiga nyheter, jag vet ju inte vart i Årjängstrakten du jagar. Men dom pratar på att det är en varg som huserar i gamla Glaskogreviret. Du kan ju alltid kolla på Inga Magnussons blogg om den berör dig. Men välkomen i allafall
Publicerat April 5, 200818 yr Välkommen hit Ja e också ny här, De kan va väldigt roande o lärorikt o surfa runt här. Alla är ju inte intresserade av samma typ av jakt
Publicerat April 5, 200818 yr Författare Tjenare MilerAlltid kul att ha någon här som jagar i närheten av mig.(iof bara småviltsjakten) Jag kommer kanske med tråkiga nyheter, jag vet ju inte vart i Årjängstrakten du jagar. Men dom pratar på att det är en varg som huserar i gamla Glaskogreviret. Du kan ju alltid kolla på Inga Magnussons blogg om den berör dig. Men välkomen i allafall Se där. Enligt de gamle göbba så var vargen borta, menmen... Jagar i Ström-Långelanda numer efter att ha jagat i områdena runt om. Både älg och småvilt Vid älgjakten i höstas så passerade det en lohona med två ungar genom pass linjen när vi jagade "Hopskogen" som gränsar till Glaskogen. Det finns tydligen en del Lo där. Tackar alla för ett varmt välkomnande. Känns fint Mvh Lennart
Publicerat April 6, 200818 yr välkommen hit kul med flera vämlänningar eller nära dalslänning kanske.. sidan här är där man får reda på allt..
Publicerat April 6, 200818 yr Författare Ja det gör vi nog. Kommungränsen mot Härryda går precis över udden och längst ut i viken här ST.Härsjön Mvh Lennart
Publicerat April 6, 200818 yr Författare Ja det gör vi nog. Kommungränsen mot Härryda går precis över udden och längst ut i viken här ST.Härsjön Mvh Lennart
Publicerat April 6, 200818 yr Jepp, där har man fiskat en del..plus alla eljusspår man nött vintertid inför crossesongen! Jag bor 1km fågelvägen ifrån http://www.harrydajvf.se/ vh daniel