Publicerat April 6, 200818 yr Jag bor i Järpen, Jämtland. En föredetta grottkrypare Gillar tornerspel och först och främst trädskällarjakt med min finne Nakke! Skall försöka på detta med ripjakt till hösten, har införskaffat en Breton!!!!! Försöker lite trevande med handladdning
Publicerat April 6, 200818 yr Författare Välkommen hit! Rider du också, med tanke på tornespelsintresset? Tackar! Visst så rider jag Något som är mycket speciellt är att rida ut på fjället och jaga . Annars så är det bara att kola på hemsidan jamtlandicum.com så finns jag där som riddare Ulvskalle!
Publicerat April 6, 200818 yr Tackar!Visst så rider jag Något som är mycket speciellt är att rida ut på fjället och jaga . Annars så är det bara att kola på hemsidan jamtlandicum.com så finns jag där som riddare Ulvskalle! Ahh.. då är jag med!! Tränade själv inför tornespel, hårt och länge, men fick lägga det på hyllan när jag vart sjuk tyvärr... Men pållen är kvar. Jag och hustrun har tagit en timeout från alla medeltidsevenemang nu, (det vart ju som ett halvtidsjobb ett tag...), men ska väl ta upp tråden lite sakta i sommar igen. Härligt det där med att rida ut på jakt, här nere är det nästintill kört med det, markerna inbjuder inte till några utflykter utanför stigarna, bara sten och hålor, riskerar inte pållens ben. Hos er däremot....lite avis är man... Mvh