Publicerat April 13, 200818 yr Hej! Det finns allldeles färska tyskvalpar att kika på nu på www.djt.se. Valparna är superfina efter kanonföräldrar. Kontaktperson är: Kenth Elving email: info@djt.se mobil: 073-834 65 80 Mvh Mandreas
Publicerat April 13, 200818 yr Uhaligen! Man blir ju sjuk av att se på dom där små goa sakerna. Lycka till!
Publicerat April 13, 200818 yr fina valpar! kommer säkert bli fina rådjurshundar Skoja inte!!' Modern har jagat fram ett par stycken framför min pipa och hon driver som den värsta drevern vill jag lova!! Mandreas> Kul att du äntligen hittade hit!! Är allt bra med *hemmansägaren* annars??
Publicerat April 13, 200818 yr Författare Skoja inte!!'Modern har jagat fram ett par stycken framför min pipa och hon driver som den värsta drevern vill jag lova!! Mandreas> Kul att du äntligen hittade hit!! Är allt bra med *hemmansägaren* annars?? Mors Mickel, Allt väl, hämter mig så sakteliga..... Vi hörs snart!!
Publicerat April 13, 200818 yr Verkligen fina valpar,speciellt dom två hanarna på nedre bilder tycker jag verkar cool! undra vilka som blir de lyckliga ägarna av dom !
Publicerat April 25, 200817 yr Författare Hej hej! Nu är tyvärr alla valpar redan tingade. Mvh Mandreas
Publicerat Maj 25, 200817 yr Författare Hej! Valparna är nu sju veckor och busar med morsan sin..... Om en vecka kommer dom till sina nya hussar och mattar //Mandreas
Publicerat Maj 29, 200817 yr Hej!Valparna är nu sju veckor och busar med morsan sin..... Om en vecka kommer dom till sina nya hussar och mattar //Mandreas Vill ha! Vill ha! Vill ha!