Publicerat April 13, 200818 yr Peter heter jag, 28 år och bosatt i Märsta med fru och snart tillskott. Jobbar som kock till yrket och har jakt och fiske som livsstil (nu också handladdning) Har vildsvinsjakten varmast om hjärtat skulle jag tro men jag jagar allt som rör sig. Har börjat snegla lite åt lockjakt på räv. Brinner också mycket för viltvården.
Publicerat April 13, 200818 yr Hej och välkommen till forumet och hoppas att du kommer att trivas Välkommen
Publicerat April 15, 200818 yr Trevligt med en ny medlem till!.. välkommen til forummet å hoppas du kommer trivas hos oss!.. Mvh Mamre!...
Publicerat April 15, 200818 yr Hej och välkommen! Kul med folk hyfsat nära tycker jag, har väl 30 minuter till Märsta typ. Bor i Rimbo. Mvh!
Publicerat April 15, 200818 yr Det blir ett välkommen även från mig.. Namkong!! jag sätter 5 Baht på att namnet är av Thailänsk härkomst Mvh//Jansson
Publicerat April 29, 200818 yr Författare Hej och välkommen!Kul med folk hyfsat nära tycker jag, har väl 30 minuter till Märsta typ. Bor i Rimbo. Mvh! Å fan. Min köksmästare bor i Rimbo. Midsjö Handladdar du??
Publicerat April 29, 200818 yr Författare Det blir ett välkommen även från mig..Namkong!! jag sätter 5 Baht på att namnet är av Thailänsk härkomst Mvh//Jansson Japp, du vet väll vad det betyder va?
Publicerat April 30, 200818 yr Japp, du vet väll vad det betyder va? En 08, då kommer du väl till träffen den 8 maj, kl 18.00 på Ballbreaker. Mvh, Orjant
Publicerat April 30, 200818 yr En träff på Ballbreaker? Det var det jäkligaste. Vad är planen? Vem tagit detta trevlig initiativ?
Publicerat April 30, 200818 yr Å fan. Min köksmästare bor i Rimbo. MidsjöHandladdar du?? Syrran bor i Midsjö Japp! Handladdar men jag har blivit rysligt bekväm dvs jag laddar upp två recept som jag har till jakt pluggen samt övningspluggen och är nöjd med det. Orkar inte längre hålla på och experimentera och böka i vild jakt på trånga grupper. Mvh!
Publicerat Maj 2, 200818 yr Författare Syrran bor i Midsjö Japp! Handladdar men jag har blivit rysligt bekväm dvs jag laddar upp två recept som jag har till jakt pluggen samt övningspluggen och är nöjd med det. Orkar inte längre hålla på och experimentera och böka i vild jakt på trånga grupper. Mvh! Fråga henne om hon känner till Islänningen.
Publicerat Maj 2, 200818 yr Författare En 08, då kommer du väl till träffen den 8 maj, kl 18.00 på Ballbreaker.Mvh, Orjant Ballbreaker???????????? Aldrig hört.
Publicerat Maj 3, 200818 yr Hej och välkommen! Kul att du är intresserad av lockjakten på räv, och den så viktiga viltvården, behövs fler i jägarsverige som tänker så. Mvh