Publicerat April 13, 200818 yr Hej. Är det någon som vet om någon rävstövarparning. Helst finnstövare, naturligtvis. Men det kan gå med annan ras också... Ha de rävper
Publicerat April 13, 200818 yr Hej.Är det någon som vet om någon rävstövarparning. Helst finnstövare, naturligtvis. Men det kan gå med annan ras också... Ha de rävper du måst koma ti finland och hämta hunden om du vill ha bra hunden.vår tiden kommer ti koma mycket bra rävlinjens finnstövare.jag har färdig reservera en finnstövar av jätte bra rävlinjen.men du kan även ta en american fox hound.
Publicerat April 14, 200818 yr http://www.ajokoirajarjesto.fi Bara gå in på valpannonssidan. Sen finns det ju flera som kan hjälpa till med tolkning om du inte känner nån som kan.. Rolle Brännvall känner du väl? Han surra om att du varit å jagat uppe i Böletrakten i höstas..? Han hjälpte mig när jag hämta min första och har en del känningar i finland. Sen har vi ju allas vår Foxkiller som har riktigt bra koll.
Publicerat April 14, 200818 yr ja kan nu sega at bästä räv stövare hinner in koma na ajokoirajärjestös hem sida.bästä hunda säljes med jungeln telegraf i finland.
Publicerat April 14, 200818 yr Författare ja kan nu sega at bästä räv stövare hinner in koma na ajokoirajärjestös hem sida.bästä hunda säljes med jungeln telegraf i finland. Så brukar det vara med duktiga hundar...
Publicerat April 14, 200818 yr nå vad ger du för lilla buster jo hör med foxkiller han har stenhård koll på vilka hundar som är värd att nämnas,sen tror jag nog att håkan s från ånge nämnde nått om nå bra parningar eftersom alla finnar har sinna hundar fast i kedja enligt sägnen
Publicerat April 14, 200818 yr Det är nog svårt att få tag i bra rävstövare om man inte har bokat valp innan parningen är gjord...för sen är dom i flesta fall redan tingade. Men har man tur så finns det folk som tingar och får andra förhinder och inte kan ta valp och då kan man ju hitta. Ska åka och se kompisens nyförvär nu (valp)....en rävdräpare undan Ajoketun Peeveli
Publicerat April 22, 200818 yr Det är nog svårt att få tag i bra rävstövare om man inte har bokat valp innan parningen är gjord...för sen är dom i flesta fall redan tingade. Men har man tur så finns det folk som tingar och får andra förhinder och inte kan ta valp och då kan man ju hitta.Ska åka och se kompisens nyförvär nu (valp)....en rävdräpare undan Ajoketun Peeveli En bild på kompisens blivande rävhund ....Ludde !!! ( Ajoketun Peeveli/ Luokasmäen Sävy )